Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Veldig ukonsentrert i det siste


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enten drittlei eller noe annet. Noe som ødelegger alt for meg er søvn og mat.

Trening, grei mat (ikke sjokkis i lunchen), søvn og litt selvdisiplin ordner mye.

 

Vet jeg høres ut som mamma, men det hjelper faktisk.

8679016[/snapback]

Tror det faktisk kan ha noe med trening å gjøre. Sluttet å gå på ski for noen måneder siden og sluttet også da å trene :hmm: . Skal begynne å trene igjen tror jeg :) , så jeg kan se om det hjelper.

 

EDIT: Ja, jeg mente ADD. Er litt som ADHD bare at man ikke er hyperaktiv, men at man har veldig tungt for å konsentrere seg.

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
jeg konsentrerer meg dårligere enn før og blir lettere sint. jeg prøvde å svelge noen piller mot det og alt ble mye bedre! få få resept på det slikt at jeg har nokk.

8680816[/snapback]

Hvis jeg ikke er bedre til høsten når skolen starter igjen så tror jeg at jeg skal dra en tur til legen å få oen sånne piller :) .

Lenke til kommentar

Du er skolelei!

Jeg har vært skolelei siden sjuende, og nå i 10. så har skolen blitt et helvete!

Lærerne er plutselig ikke mennesker lenger, og skoletimene går med på sløving, time etter time.

 

Nei huff... Skjønner ikke hvor folk får den arbeidslysten sin fra!

 

Om du virkelig har ADD så får du jo sikkert andre tilbud når du søker videregående, så det er sikkert ikke så farlig.

 

 

 

Jeg søkte almenn på videregående! :mad:

Slutter vel etter første året.

 

Jobben min blir vel en nettjobb hjemmefra, ikke tale om at jeg takler noe annet.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
snipp

8689925[/snapback]

Synes ikke skoletimene er et helvete og at lærerne er umenneskilege. Har også gode karakterer, lærerne sier jeg er en sterk elev og greier å få gjort noe under press (tentamen, dagen før en framføring osv), men det er veldig slitsomt og jeg får ikke gjort vanlige lekser (som f eks 20 oppg i matte) :( .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...