Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Veldig ukonsentrert i det siste


Rescue me

Anbefalte innlegg

du spiller for mye oblivion, oblivion xD

Skolen krever selvdiseplin...

ADD? ADHD du mente?

Tja, ukonsentrert? hmm... vi hadde en i klassen som fikk påvist dette i slutten av ett skolår... seriøst har du det kan du være ett rent helvete for klassen din ^^

8679031[/snapback]

 

Noen har tydeligvis ikke fått med seg at det finnes flere former for ADHD... :roll:

 

Driver og utredes selv for tiden og jeg er ikke akkurat av typen som bråker i skoletimene. Er derimot nokså sjenert... Jeg fikk først og fremst mistanke om ADD fordi jeg hadde vanskelig for å konsentrere meg på skolen, samt tiltaksløshet o.s.v. Men etter å ha fått litt flere opplysninger har jeg begynt å tenke at ADD antakeligvis ikke er svaret på mine problemer. For å få diagnosen må enkelte symptomer nemlig ha vist seg allerede i tidlig barrnealder. Jeg skal uansett gjennomføre utredningen for å være sikker...

 

Dersom du, trådstarter har klart deg fint på skolen før og konsentrasjonsproblemene først har oppstått dette skoleåret vil jeg tippe at det ikke skyldes ADHD, men at du rett og slett bare er blitt jævlig skolelei... Men jeg er ingen ekspert, så dersom du er i tvil ta kontakt med PPT eller BUP og be om en utredning.

Endret av DeadEmotion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å sov min 8 timer hver natt =)

Spis og drikk sunt, jeg prøvde på måltid vær 2-3 time =)

(2-3 liter vann om dagen)

Fjern brus, godta, mye sukkerholdig og karbohydrater fra kosten)

 

jeg vet ikke om det hjelper hos deg, men den dagen jeg fiksa det der har jeg hatt overskudd hele tia, selv om jeg trener masse =)

 

det skader ikke å prøve =)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...