Gå til innhold

Saints Row - er det å anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre! :!: Så fett ut og jeg liker seff GTA :D

Og nei jeg har ikke Xbox live... Hvordan får man tak i det? På nettet eller i butikken?

Skrevet
Du lager deg XBL konto gjennom Xboxen. Du får en gratis prøvemåned og etter det så koster det 60kr/mnd

8675895[/snapback]

Det er for et goldabonnement ja. Du kan laste ned demoer gratis med et silverabonnement.

Skrevet

Nå er vel Saints Row blitt en del av Platinum Collection, så da skal man få tak i spillet for en rimelig penge. Personlig var ikke jeg interessert i å betale full pris for en slik GTA-klone, men nå når prisen er senket vurderer jeg det.

Skrevet

Demoen hakker mer enn fullversjonen av Saints Row, ha det i bakhodet hvis du prøver demoen ;) Spillet kom også som Classic utgave denne uka, så du finner det nok billig. Selv synes jeg Saints Row var veldig bra, god historie også.

Skrevet
Er noe jeg hater med classic utgaver, de er liksom "kopier" for meg :p Jeg liker å ha en original vare :p

8692286[/snapback]

Det er vel en original vare selv om det er classic :hmm:

Skrevet
Er noe jeg hater med classic utgaver, de er liksom "kopier" for meg :p Jeg liker å ha en original vare :p

8692286[/snapback]

Det er vel en original vare selv om det er classic :hmm:

8692826[/snapback]

De ser på en måte ikke ut som orginaler, pluss at fargen på plastikken på coveret er grå :yucky:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...