Gå til innhold

Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3)


Anbefalte innlegg

Her har du et litt mer avansert alternativ som bruker nett.

 

Her er et alternativ som bruker windows termal

 

Her er et alternativ som bruker vnc

 

Her er et alternativ som kan bruke både vnc, windows terminal og remote desktop

 

Her er et alternativ som lar deg styre musen via bluetooth.

 

Som du ser er de fleste alternativene jeg har funnet en del mer avansert enn det programmet du henviser til. Men det er gjerne en fordel siden wlan gir deg muligheten for at man ser desktopen på telefonen (noe disse programmene tillater)

8712756[/snapback]

Takk for svar :)

Hadde tenkt meg å kunne styre musen med bluetooth, men den du kom med der var ikke veldig avansert. Har ingen andre på lager vel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på utgikk etter et program som lar deg forandre profil din tidsinstillt ? la oss si jeg setter tlf på lydløs klokka 00:00 også slår den seg av lydløs klokka 13:00 siden jeg har fri den dagen og ønske og sove lenge :) men orke ikke og sove til klokka 3 på dagen sånn at folk kan få tak i meg om det skulle være noe :) alltid noen som blir forbanna for jeg har tlf på lydløs og ikke tar tlf. finnes det noe sånt ?

Lenke til kommentar

Er det noen som har kommet over et 3dje parts program for geo-tagging på bildene tatt med kameraet? Jeg husker jeg prøvde ut et slikt program for 2nd edition for lenge siden, men husker absolutt ikke hva det het.

Hadde vært svært så praktisk om noen hadde laget et program til 3rd edition.

Lenke til kommentar
Hei folkens.

Skulle gjerne hatt en anbefaling av tredjeparts alarmklokke til min E61. Ønsker flere alarmer i uka. Litt kjipt å måtte stille alarmen hver dag når du skal på jobb :p

8754718[/snapback]

 

Er du sikker på at du må stille den hver dag da? På min N95 kan jeg velge en "fast" alarm på gitte ukedager. Mulig det går an på E61 også..?

Lenke til kommentar

Hei, jeg har sett litt rundt i denne tråden. Og så at det var en del som hadde spurt om koder på mapper å sånn. HVOR FÅR MAN DET? :p Jeg har lyst på et sånt program som låser de mappene du vil, f.eks meldings mappa og galleri osv. Men hadde vært fint om det er GRATIS :p

 

Takker for svar :yes::thumbup:

Endret av aXXo
Lenke til kommentar
Hei, jeg har sett litt rundt i denne tråden. Og så at det var en del som hadde spurt om koder på mapper å sånn. HVOR FÅR MAN DET? :p  Jeg har lyst på et sånt program som låser de mappene du vil, f.eks meldings mappa og galleri osv. Men hadde vært fint om det er GRATIS :p

 

Takker for svar :yes:  :thumbup:

8771010[/snapback]

her ..., men jeg tror nok ikke du finner noen gratisprogrammer.

Lenke til kommentar

Å når tulling03 sier her... er det programmet "Advanced Device Lock" han referer til, som kan hjelpe deg med din request...

 

Men 3 av disse linkene er fåkkd tulling03, bl.a. den til Advanced Device Lock...

 

Nederst på denne siden i forumet, finnes en fungerende link til programmet.

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
Noen som har tips om et bra blogprogram til E65 som gjør det enkelt å poste bilder og tekst til de mest vanlige blogtilbydere?

8779160[/snapback]

Shozu!

Dette prg er genialt enkelt og ikke minst gratis. Du kan sende bilder og tekst direkte til for eksempel: Flickr, Google Blogger, Picasa, Youtube, Ftp os osv.

 

Jeg bruker det nåe jeg skal poste på N80 Fantometo g ikke er med PC'en.

 

Holder på å skrive en review om dette, da jeg kan røpe at dette blir månedens program på bloggen min...

Lenke til kommentar
jo det må det være, for det skaper et eget menyvalg når du tar bilde blant annet, så det er prosesser som kjører i bakgrunnen. I tillegg vil det jo også i utgangspunktet laste ned zucasts på nærmere angitte tidspunkt. Se her for mer om dette.

8786133[/snapback]

Ja det er sant, men det kjører ikke aktivt. Med andre ord så merker man ikke noe til programmet, annet enn at når du har tatt bilder får du et valg om å laste de opp til forskjellige valg. Merker ikke noe på batteri kapasiteten. Angående Zucasts så kan du konfigurere dette som du vil, og jeg personlig laster ikke ned Zucasts.

Lenke til kommentar
Er det noen som har kommet over et 3dje parts program for geo-tagging på bildene tatt med kameraet? Jeg husker jeg prøvde ut et slikt program for 2nd edition for lenge siden, men husker absolutt ikke hva det het.

Hadde vært svært så praktisk om noen hadde laget et program til 3rd edition.

8755756[/snapback]

Shozu!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...