Gå til innhold

Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3)


Anbefalte innlegg

Lager en egen tråd for "request" (anmodning/etterspørsel på godt Norsk) etter programmer, for Series60 3rd edition.

 

Her kan dere da etterspørre programmer for ovennevnte operativsystem...

 

 

Dette i håp om at vi kan få tråden til "Sigmund_Freud" med bortimot samme emnetittel bedre/mer oversiktlig.

 

Teksten over er redigert inn av moderator, det vart ein ny førstepost sidan ein del innlegg er flytta over her frå Anbefalte programmer for Symbian 9.x (S60v3)-tråden.

---------------------------------------------------------

 

 

Noen som har funnet ett programm for n73 der en kan skrive inn når sms skal bli sendt? her er ett eksempel på hva jeg mener.. http://www.handango.com/PlatformProductDet...601#compatible6

 

Finner mange sånne program men ingenting som passer til n73. dette er det eneste programmet jeg kan komme på at jeg mangler til tlf min, det hadde vært topp om det finnes ett sånt program til den også! =)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leter etter program for N80 som kan styre iTunes o.l. via Bluetooth, gjerne ved å få opp spillelista på mobilen.. noen som har tips?

7733497[/snapback]

 

Handy remote eller noe sånt, bare søk på google.

 

Noen som vet om et program som holder styr på hvor mange SMS du har sendt?

7737718[/snapback]

 

SMS Counter, søk på google.

Lenke til kommentar

Finner ingenting som heter handy remote.. har lett litt rundt, men ser dårlig ut :/

 

til og med på min gamle 6230 hadde jeg et program som kunne få skjermbildet fra PC'en til mobildisplayet via BT, eller styre musikk/videoavspilling etc.. burde jo være mulig med N80 også.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg har en nokia e65 og er på jakt etter noen programmer, og håper dere her inne kanskje vet hvor jeg finner dette...

og ser etter programmer som er gratis!

 

- Skjermsparer

- Et program for å styre pcen, skifte sang, volum og skifte side i feks powerpoint

- sms teller

 

 

Ser at disse programmene er nevnt tidligere, men da som kjøpe programmer, noen som vet om disse kan fåes gratis?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Kort og godt: Jeg vil bruke min n73 som fjernkontroll til tv'en!! :)

 

Noen som vet om noen programmer, og om det funker?

 

På forhånd takk for svar :thumbup:

8040750[/snapback]

Jeg kjører et opplegg hjemme som gjør at det er mulig. Men det blir kanskje noe komplisert for deg.

 

1) Jeg kjører tv via en selvlagd pvr pc

2) Jeg har en "fjernkontrollpc" som sender kommandoer til pvr pc'en, samt til tv, stereoanlegg, dvd, mm via usb-uirt ir modul. Denne pc'en er utstyrt med en liten 8" touchskjerm som fungerer som hovedfjernkontroll.

3) Alle enheter som kan sende en eller annen form for kommunikasjon til fjernkontrollpc'en kan styre tv mm. F. eks har jeg en ipaq som brukes som sekundærfjernkontroll. Det er mulig å styre fra f. eks. min N80, alt jeg trenger er et program som kan sende kommandoer via bluetooth, wlan, gprs eller whatever.

F. eks. er det da fullt mulig å styre tv'en via msn på mobilen.

 

Dette blir jo litt mer komplisert siden man styrer tv'en indirekte.

Lenke til kommentar
Jeg har en nokia e65 og er på jakt etter noen programmer, og håper dere her inne kanskje vet hvor jeg finner dette...

og ser etter programmer som er gratis!

 

- Skjermsparer

- Et program for å styre pcen, skifte sang, volum og skifte side i feks powerpoint

- sms teller

 

 

Ser at disse programmene er nevnt tidligere, men da som kjøpe programmer, noen som vet om disse kan fåes gratis?

8025386[/snapback]

Neppe. 3rd edition markedet er jo fortsatt veldig ungt, så utvalget av gratisprogramvare er svært begrenset.

Skjermsparer burde du kunne finne gratis. Ta en titt f. eks på zedge.net

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er på utkikk etter en enkel og grei stoppeklokke og tidsnedteller til min n73. Den skal være GRATIS :)

 

Jeg trenger kun det, ikke en avansert kalender og liknende. Noen som vet om noen programmer som oppfyller ønskene mine??

 

På forhånd takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg bruker opplysningen1881, sjekk ut denne 1881

Så lenge du er koblet opp mot 3G nettet, så funker denne fint :thumbup:

7988701[/snapback]

Bare vær klar over at du da faktisk betaler hvergang noen ringer til deg. Tjenesten er ikke gratis.

7996133[/snapback]

 

FEIL, du betaler Kr.1,- pr dag, forskuddsvis Kr.30,- pr mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...