Gå til innhold

Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og se den her  http://www.mobilen.no/wip4/test/test_nokia.../d.epl?id=13907

 

der står det under "fuck off" at et program leser opp tekstmeldingene dine.. noen som vet hva det heter ?

8853751[/snapback]

Det er et program nokia har laget spesielt til 5700. Fungerer bare på den telefonen. :(

8854837[/snapback]

Kommer med en liten oppdattering på denne. Nokia text-to-speech fungerer på følgende telefoner: Nokia E50, E65, E90 Communicator, N75, 5500 Sport, 5700 XpressMusic, 6110 Navigator, 6290.

Og kan lates ned her

Lenke til kommentar

Minner om kva som står i våre retningslinjer angåande piratkopiering:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Skal dykk legge ut lenke til nedlasting av gratis programmer så ikkje finn den frå ei nettside der du og kan finne piratkopiert materiale. To innlegg er fjerna. :)

Lenke til kommentar
Er det noen som har kommet over et 3dje parts program for geo-tagging på bildene tatt med kameraet?

8755756[/snapback]

Photo Tagger fra Psiloc.

8932250[/snapback]

Ikke akkurat det jeg leter etter.

a) Den baserer seg på celleinformasjon, ikke gps

b) Den krever at operatør sender celleinformasjon noe ingen norske operatører gjør = ubrukelig program i Norge.

 

For å spesifisere vil jeg ha et program som bruker gps for å lagre geodata i exif-tagger på bildet som blir tatt. Jeg har funnet noen programmer som gjør det, men de lagrer det på en ikke-standard måte, og er dermed helt ubrukelig.

Lenke til kommentar
Jeg trenger Smylies til N73 en min! noen som har et fint program ? :)

Det har blitt diskutert en haug med plasser på forumet allerede. Søk og du vil finne ;-)

og se den her  http://www.mobilen.no/wip4/test/test_nokia.../d.epl?id=13907

 

der står det under "fuck off" at et program leser opp tekstmeldingene dine.. noen som vet hva det heter ?

8853751[/snapback]

Det er et program nokia har laget spesielt til 5700. Fungerer bare på den telefonen. :(

8854837[/snapback]

N65 kan også spille av tekstmeldinger "out of the box".

Kommer bare med engelsk tale, men man kan laste ned svensk++

Lenke til kommentar
N65 kan også spille av tekstmeldinger "out of the box".

Kommer bare med engelsk tale, men man kan laste ned svensk++

8950793[/snapback]

Går ut ifra at du mener E65?

Men, hvis du hadde fortsatt å lest noen poster til så hadde du nok sett at "cyclo" allerede har oppdatert dette...

Lenke til kommentar
Shozu som er gratis.  :)

8949493[/snapback]

Takk for tipset. Jeg leste litt om det og er litt skeptisk. Det opptok visst endel minne og lå alltid i bakgrunnen. Ønsker heller en dedikert ftp klient som jeg kan starte opp, bruke og så avslutte igjen uten noe annet dilldall. Må vel lese litt mer om shozu før jeg avskriver det helt.
Lenke til kommentar
Shozu som er gratis.  :)

8949493[/snapback]

Takk for tipset. Jeg leste litt om det og er litt skeptisk. Det opptok visst endel minne og lå alltid i bakgrunnen. Ønsker heller en dedikert ftp klient som jeg kan starte opp, bruke og så avslutte igjen uten noe annet dilldall. Må vel lese litt mer om shozu før jeg avskriver det helt.

8951135[/snapback]

Her har du en filemanager med innebygd ftp støtte. Skrevet i java, men skal fungere på N95. Koster 19$

 

Her har du et "dos" shell med støtte for basic script og innebygd ftp. Denne er gratis. Også java, og skal fungere på N95.

 

Jeg har ikke testet noen av programmene, men det er det jeg kom over i farten.

 

Edit: Det ser ut som om den første jeg nevnte er førstevalget for ftp støtte på symbian series 60 3rd edition, så du bør i hvertfall sjekke ut den.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fins det et program til Nokia 6110 Navigator som viser antall sendte SMS og hvor mange minutter jeg har snakket i tlf. i denne mnd. osv.? Som kan vise hvor mange minutter, sms og sånt man har sendt i en mnd. osv.? Altså, akuratt som samtalespesifikasjoner, bare at det viser hvor mye man har brukt denne mnd. og de forrige mnd.

 

Også er jeg ute etter et program som kan vise dato og tid jeg fikk en melding.. Veldig tungvint å se det på "informasjon" på meldingen på alle meldingene.

Lenke til kommentar
Også intresert i total oversikt over brukte tellerskritt, sms, data trafikk ol.

9253872[/snapback]

 

S60 3rd edition har jo en veldig innholdsrik anropslogg da. Du skulle ikke trenge tredjeparts programvare hvis den totale oversikten er alt du trenger å se. SMS er det eneste som ikke telles.

Lenke til kommentar

Jeg har en Nokia 6110 Nav som jeg er veldig fornøyd med. Skulle bare så gjerne hatt mulighet for å bruke større bokstavtyper på meldinger. Valget "stor" gir ikke større bokstaver enn at en mann passert 40 må fram med lesebrillene. Er det håp om at en programvare kan rette på forholdet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...