Gå til innhold

Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FEIL, du betaler Kr.1,- pr dag, forskuddsvis Kr.30,- pr mnd.

8150949[/snapback]

Du betaler vel til teleleverandøren også, da du selv må på 3G nettet og finne ut hvem som ringer?

8151809[/snapback]

Som det står på siden til 1881 betaler man opp/ned av data til telefon operatøren man benytter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Noen som vet hvor jeg kan finne stoppeklokke og nedtellings klokke til Nokia N95?

 

EDIT: Da fant jeg noe jeg tror jeg kan bruke: http://www.allaboutsymbian.com/software/it...3rd_Edition.php :D Tror jeg installerte det på minnekortet.. Og det viste seg å ikke være noe lyd til den vanlige klokkealarmen eller nedtellingstidtakeren. Men ved å legge en valgfri fil i e:\Sounds\Digital, så finner man denne filen i instillingene i programmet, og man kan velge at den skal spilles når alarmene går..

 

 

Program for å få smilier i sms?

Endret av Liotats
Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg er på utkikk etter en enkel og grei stoppeklokke og tidsnedteller til min n73. Den skal være GRATIS :)

 

Jeg trenger kun det, ikke en avansert kalender og liknende. Noen som vet om noen programmer som oppfyller ønskene mine??

 

På forhånd takk for svar :thumbup:

8056344[/snapback]

 

Hvis du har råd til å betale $5 tror jeg dette kan være noe for deg:

http://www.allaboutsymbian.com/software/it...3rd_Edition.php

Endret av Liotats
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvordan jeg kan få passordbeskyttet mapper? For eksempel meldingene mine på telefon... Trenger jeg et program eller er det innebygd? N73 ME

8417006[/snapback]

 

Med Advanced Device Locks kan du sette passord på alt av programmer, som Filbehandler, Meldinger, Kontakter osv. Da må man ha koden for å komme inn i disse..

 

Med Best Crypto kan du kryptere filer du har på telefonen, slik at du må dekryptere de med passord før du kan bruke de igjen.

Lenke til kommentar
Takk takk, skal prøve Advanced Device Locks nå!

 

Skjønte ikke en drit av det. Noen som vil hjelpe? :whistle:

8492110[/snapback]

 

Først må du sette passord. Bruk passordet som står i brukerguiden som gammelt passord. Og så kan du forandre det til ditt eget. Så kan du velge om programmet skal låse telefonen med dette passordet hver gang telefonen skrues på, når sim kort byttes, eller aldri.. Hvis du vil at telefonen skal låses etter en viss tid når den ligger uten å bli trykket på, kan dette skrues på. Og tiden kan du velge selv fra menyen. Du kan også velge at programmet skal låse telefonen hvis man går inn i forskjellige menyer/programmer (som du velger fra en liste). F.eks: Meldinger, Galleri, Filbehandler osv.

 

Har ikke mobilen og programmet foran meg akkurat nå. Så husker ikke akkurat hvordan ting ser ut. Men det er hvertfall kort forklart bruksområdene til programmet... Husk å sette beskyttelsen for Filbehandler og Programbehandler greine. (som nevnt i brukerguiden) Slik at ikke eventuelle uvedkommende kan gå inn å fjerne programmet for å komme til det de er ute etter. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei.

 

Jeg har nylig kjøpt meg en E61, men om jeg prøver å legge inn temaer eller programmer får jeg "srtifikat utgått" "sertifikat feilet" osv. Noen som har en løsning på det? Har prøvd å deaktivere alle sertifikat uten at det gjorde utslag, heh.

8609524[/snapback]

Se etter at klokke/dato er riktig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...