Gå til innhold

Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3)


Anbefalte innlegg

Noen som vet om en bedre film avspiller enn divX for symbian?

Hadde windows mobile før og er vant til pocket core media player som kan spille nesten alt - men den er visst ikke for symbian..

 

Også en bedre flash spiller hadde vært flott :)

8791132[/snapback]

 

 

Personlig bruker jeg SmartMovie som filmavspiller. Den kommer med programvare til pc for konvertering av filer og programvare til tlf for avspilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har kommet over et 3dje parts program for geo-tagging på bildene tatt med kameraet? Jeg husker jeg prøvde ut et slikt program for 2nd edition for lenge siden, men husker absolutt ikke hva det het.

Hadde vært svært så praktisk om noen hadde laget et program til 3rd edition.

8755756[/snapback]

Shozu!

8791917[/snapback]

Hvordan lagrer den geo informasjonen? Som exif slik det skal være, eller på et eller annet teit vis. Alle programmene jeg har funnet lagrer det på en ustandard måte :(

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Er det noen som har kommet over et 3dje parts program for geo-tagging på bildene tatt med kameraet? Jeg husker jeg prøvde ut et slikt program for 2nd edition for lenge siden, men husker absolutt ikke hva det het.

Hadde vært svært så praktisk om noen hadde laget et program til 3rd edition.

8755756[/snapback]

Shozu!

8791917[/snapback]

Hvordan lagrer den geo informasjonen? Som exif slik det skal være, eller på et eller annet teit vis. Alle programmene jeg har funnet lagrer det på en ustandard måte :(

8791947[/snapback]

Det vet jeg ikke, men du finner sikkert ut mer her.

Lenke til kommentar
Noen som vet om en bedre film avspiller enn divX for symbian?

Hadde windows mobile før og er vant til pocket core media player som kan spille nesten alt - men den er visst ikke for symbian..

 

Også en bedre flash spiller hadde vært flott :)

8791132[/snapback]

 

 

Personlig bruker jeg SmartMovie som filmavspiller. Den kommer med programvare til pc for konvertering av filer og programvare til tlf for avspilling.

8791923[/snapback]

 

takker for tipset - men da kan man jo også bruke PocketDivXEncoder_0.3.60 kombinert med gratis divx spiller..

Men da må man konvertere alt - det er jo litt kjedelig :p

Men for all del bedre enn ingenting :)

Lenke til kommentar
what? jeg bruker taskman, der kan du se hvor mye som er ledig og lukke programmer, men på min N95 får jeg aldri mere enn 17.8mb Ram ledig, noe som betyr at den bruker over halvparten uansett

8796033[/snapback]

 

Akkurat som på en Pc vil essensielle programmer bruke ram.. Display infoen din, nettsøking osv osv.. Hvis du ser på en pc og skrur av alle prosesser den tillater så vil du fortsatt bruke en del ram pga windows. regner med symbian gjør det samme..

 

Men ikke essensielle programmer kan skrues av med en taskmanager, den viser også hvor mye ram du har (igjen)

Lenke til kommentar

Noen som vet om et program man kan se skjermen på N80'en på pcen med og skrive f.eks. sms fra pc tastaturet?

Eller hvertfall et program som sier i fra at man har fått melding og man kan svare via pc tastaturet?! Mener å huske det sto om et på dinside.no en gang, men det var til Sony Ericsson...

Lenke til kommentar
Noen som vet om et program man kan se skjermen på N80'en på pcen med og skrive f.eks. sms fra pc tastaturet?

Eller hvertfall et program som sier i fra at man har fått melding og man kan svare via pc tastaturet?! Mener å huske det sto om et på dinside.no en gang, men det var til Sony Ericsson...

8796494[/snapback]

 

Finnes helt sikkert - men fra de fleste opperatørene kan du gjøre det fra deres hjemmeside.. Hvertfall netcom har det.. Og da slipper du å kaste bort batteri på blåtann eller knote med ledninger. Fjerner i det hele mobilen fra ligningen.. Keep it simple ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet om et program man kan se skjermen på N80'en på pcen med og skrive f.eks. sms fra pc tastaturet?

Eller hvertfall et program som sier i fra at man har fått melding og man kan svare via pc tastaturet?! Mener å huske det sto om et på dinside.no en gang, men det var til Sony Ericsson...

8796494[/snapback]

 

Finnes helt sikkert - men fra de fleste opperatørene kan du gjøre det fra deres hjemmeside.. Hvertfall netcom har det.. Og da slipper du å kaste bort batteri på blåtann eller knote med ledninger. Fjerner i det hele mobilen fra ligningen.. Keep it simple ;)

8797080[/snapback]

Du vil ha den vanskeligere måten da...

 

http://www.developershome.com/sms/howToSendSMSFromPC.asp

 

Finnes sikkert et program som gjør det lettere også - prøv her ;)

 

http://www.google.com/search?q=send+Sms+fr...ie=utf8&oe=utf8

 

EDIT: siden jeg er så snill så fant jeg programmet for deg og greier :p

http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en

Men du må sikkert ha legit windows (har det selv så vet ikke om man må)- men det er sjelden et problem på jobb.. (har ikke prøvd programmet -så ingen garantier for at det virker på N80)

Endret av AndreasJ
Lenke til kommentar
Jeg trenger Smylies til N73 en min! noen som har et fint program ? :)

Det har blitt diskutert en haug med plasser på forumet allerede. Søk og du vil finne ;-)

og se den her  http://www.mobilen.no/wip4/test/test_nokia.../d.epl?id=13907

 

der står det under "fuck off" at et program leser opp tekstmeldingene dine.. noen som vet hva det heter ?

8853751[/snapback]

Det er et program nokia har laget spesielt til 5700. Fungerer bare på den telefonen. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...