Gå til innhold

Ingen billigutgave av Half-Life 2-spill (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er klar over det, trur me har misforstått kvarandre litt. Uansett så er det unødvendig å måtte kjøpe spel du har for å få EP2.

8665573[/snapback]

 

Ja, enig.. Jeg kjøpte Episode One på Steam, og kommer til å gjøre det samme med EP2, men er verre med de som er under 18 (med tanke på kredittkort osv).

Lenke til kommentar

Å jippi. Nå blei jeg jo utrolig glad. har hl2, episode en og har lyst på episode 2 på dvd plate. Men når man skal gjøre det så forbannade vanskelig, er det da rart at folk piratkopirer?

laste ned fra steam, laste ned ulovlig, hva er enklest tru...

 

btw, sånn at folk ikke tar feil, jeg hater steam...

Endret av Tøffe-Tetra
Lenke til kommentar
Å jippi. Nå blei jeg jo utrolig glad. har hl2, episode en og har lyst på episode 2 på  dvd plate. Men når man skal gjøre det så forbannade vanskelig, er det da rart at folk piratkopirer?

laste ned fra steam, laste ned ulovlig, hva er enklest tru...

 

btw, sånn at folk ikke tar feil, jeg hater steam...

8665619[/snapback]

Eg vil påstå at Steam er lettare. Du får vel ikkje CD-Key med om du laster ned ein piratkopi? Om du har spelet installert betyr ingenting så lenge du ikkje har spelet aktivert på kontoen.

Lenke til kommentar
Irriterende. TF2, Portal og Ep2 bør sannelig komme enkeltvis på Steam, ellers blir det nedlasting på denne karen. :hrm:

8662192[/snapback]

 

Ja, utbassuner endelig at du kjører med hodeskalle på svart flagg. Tøft.

 

Å jippi. Nå blei jeg jo utrolig glad. har hl2, episode en og har lyst på episode 2 på  dvd plate. Men når man skal gjøre det så forbannade vanskelig, er det da rart at folk piratkopirer?

laste ned fra steam, laste ned ulovlig, hva er enklest tru...

 

btw, sånn at folk ikke tar feil, jeg hater steam...

8665619[/snapback]

 

Hva er det som er så vanskelig med Steam. Du klikker deg inn og betaler via Steam-klienten. Det å laste ned ulovlig er da vitterlig ikke enklere enn det.

Endret av ZiggyStardust
Lenke til kommentar

Steam er ikke noe særlig populært her i gården heller. Hvorfor må jeg være koblet opp mot nettet hvis jeg vil spille HL2? Var en tid jeg ikke hadde fast nett-tilgang, og jeg ønsket å spille det, men nei, selvfølgelig fikk jeg ikke lov fordi Steam nektet meg det uten grunnet at jeg ikke var online. En kamerat av meg kjøpte HL2 i butikken (Jeg fikk det bundlet med skjermkortet) og måtte først registrere en steamkonto for så å oppdatere noen filer, som tok ganske lang tid siden han bare hadde k56 modem på den tiden. Steam skal også alltid oppdatere filene i tide og utide, selv om jeg har valgt at den ikke skal gjøre det... Med andre ord, jeg slenger meg på Steam-haterne.

Lenke til kommentar

Steam har fremtidens distrubisjons måte online allerede. Det er rett og slett genialt, selv om jeg også er en av dem som liker og ha mitt spill i hyllen.

 

Men et online biblotek av dine spill er genialt.

Når det gjelder å være online for å spille spillene, syns jeg også at dette suger litt, men det er vell et ledd mot piratkopieringen. Oppdateringer som blir lastet ned i tide og utide er heller ikke så stas nei, men jeg hater ikke steam for det. Gi det litt mer tid.

Lenke til kommentar
Steam er ikke noe særlig populært her i gården heller. Hvorfor må jeg være koblet opp mot nettet hvis jeg vil spille HL2? Var en tid jeg ikke hadde fast nett-tilgang, og jeg ønsket å spille det, men nei, selvfølgelig fikk jeg ikke lov fordi Steam nektet meg det uten grunnet at jeg ikke var online. En kamerat av meg kjøpte HL2 i butikken (Jeg fikk det bundlet med skjermkortet) og måtte først registrere en steamkonto for så å oppdatere noen filer, som tok ganske lang tid siden han bare hadde k56 modem på den tiden. Steam skal også alltid oppdatere filene i tide og utide, selv om jeg har valgt at den ikke skal gjøre det... Med andre ord, jeg slenger meg på Steam-haterne.

8669638[/snapback]

Steam kan settes i off-line modus. Veldig enkelt. Du velger også om Steam skal oppdatere spillene dine.

 

Aktiveringen av filene kan ta tid ja, og er kanskje det mest negative for folk med modem. Utover aktiveringen trenger du ikke ha Steam tilkoblet internett. Dette velger du helt selv.

 

For min del er Steam en veldig god plattform som jeg håper flere hopper seg på. Det er bare snakk om tid før en annen utvikler/utgiver gjør det samme. Valve er forut for sin tid når det gjelder dette området.

Lenke til kommentar
Okay, dette her har jeg ikke fått klarhet i enda. Kan jeg kjøpe Portal aleine via Steam uten å kjøpe noe av det andre?

8669607[/snapback]

 

Det kan du sikkert... men hvorfor? TF2 og Portal følger gratis med HL2:Episode 2...

8669706[/snapback]

Que? Er det ikke akkurat denne pakken som er kansellert, da? Eller er det bare retail som er kansellert? Syns dette er forvirrende jeg...

Lenke til kommentar
Det er den billige (svarte) pakken som er kansellert. Den oransje pakken med Half-Life 2, Episode 1 og 2, Portal og Team Fortress 2 vil fremdeles være tilgjengelig i butikken.

8671190[/snapback]

Men var ikke den svarte pakken Ep2, Portal og TF2? Hva er det man kan få kjøpt på Steam, da? Bare pakker, eller ting hver for seg?

Lenke til kommentar

Ser at folk er forvirret angående hva som kommer på Steam og ikke, det er KUN retail(altså den som kommer i butikken) av Black Box som er kansellert. Jeg er sikker på at Ep2 Tf2 og Portal kommer til å være bundlet sammen en god stund før de blir solgt separat.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar

TCI: For å i det hele tatt kunne logge på steam må man koble til nettet. Jeg testet det nå nettopp bare for sikkerhets skyld. HL2 kan man heller ikke spille i offline modus. Da får man bare opp meldingen at Steam må være koblet til nettet for å kunne starte spillet. CSS med botter kan man også bare glemme. Det eneste jeg kunne spille var demoen til Dark Messiah of Might and Magic. Det er ikke hele tiden man har internett-tilgang. Wifi hotspots er dyrt. Jeg ønsker å kunne spille spillene mine også når jeg ikke er tilkoblet nettet.

Så for min del er Steam en elendig plattform.

 

Holdt nesten på å glemme det: Steam prøver å oppdatere filene mine selv om jeg velger at den ikke skal gjøre det. Og dette gjelder ikke bare meg...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...