Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penislengde, usikker på om jeg har langt nok utsyr


Gjest anonym*

Anbefalte innlegg

Gjest anonym*

hei! Er det sant alle gutter må ha en penis lengde på over 14 cm under samleie uten at dama klager? det er mange jenter som synes at 14 cm er litt lite. jeg er en gutt på 16 som har en penis lengde på 13 cm i stiv tilstand, og det er jo naturlig, så hvorfor må mange gutter med større penis erte eller mobbe meg fordi jeg har litt mindre penis?

jeg har ei dame på samme alder som vil ha sex, men jeg er ikke helt sikker. hvordan ville hun reagere på lengden av min penis? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har ei dame på samme alder som vil ha sex, men jeg er ikke helt sikker. hvordan ville hun reagere på lengden av min penis? :ermm:

8649007[/snapback]

Hun vil mest sannsynligvis ikke reagere i det hele tatt.

Det hun kan reagere på er om du kan bruke den eller ikke :p

Ikke på lengden..

 

Hvis hun reagerer på lengden så er hun veldig overfladisk som nevnt før..

Og gutter som "mobber" andre pga lengden er like teit som at vi jenter skal "mobbe" hverrandre for størrelsen på puppene.. :roll:

Lenke til kommentar
hei! Er det sant alle gutter må ha en penis lengde på over 14 cm under samleie uten at dama klager?

 

Nei, dette er ikke sant. Tror penis må være større enn 7-9 cm i stiv tilstand for at det skal fungere. Jeg tror ikke dette er problem for så veldig mange mennesker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...