volund2000 Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Da fikk jeg endelig tak i en wii, CDON.com har den på lager(ikke meningen med reklamer mer som et tips). Hva mener folk man MÅ ha? Kjøpte meg en classic controller for å kose meg med litt gamle spill. Er det mange eldre spill som støtter flere spillere?
Bear^ Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Er en del klassikere som støtter flere spillere. Av disse vil jeg anbefale på det varmeste at du investerer i Mario kart 64. Mer morro skal du lete lenge etter Vil og anbefale at du investerer i Gamcube kontroll og minnekort, samt noen NGC klassikere som Metroid Prime 1 og 2 og Wind Waker. Til selve Wiien kan jeg anbefale Twilight princess og Godfather: Blackhand edition. Av de Wii spillene jeg har er de 2 de jeg har koset meg mest med av Wii spill. TP d
volund2000 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 Er en del klassikere som støtter flere spillere. Av disse vil jeg anbefale på det varmeste at du investerer i Mario kart 64. Mer morro skal du lete lenge etter Vil og anbefale at du investerer i Gamcube kontroll og minnekort, samt noen NGC klassikere som Metroid Prime 1 og 2 og Wind Waker. Til selve Wiien kan jeg anbefale Twilight princess og Godfather: Blackhand edition. Av de Wii spillene jeg har er de 2 de jeg har koset meg mest med av Wii spill. TP d 8644969[/snapback] Takker og bukker, høres ut som knalltips. Har spillt nintendo til og med snes før det ble tørke og mer PC og PS2. Gleder meg som en unge til å ta fatt på mange år med tapt nintendomoro.
P1ay Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 (endret) Da fikk jeg endelig tak i en wii, CDON.com har den på lager(ikke meningen med reklamer mer som et tips). Hva mener folk man MÅ ha? Kjøpte meg en classic controller for å kose meg med litt gamle spill. Er det mange eldre spill som støtter flere spillere? 8644957[/snapback] Hvis du ikke har testet Gamecube har du virkelig mange klassikkere å se frem til på din Wii. Nevner; Zelda Wind Waker, Paper Mario, Metroid Prime 1 og 2, Tales of Symhonia, Resident Evil 0, remake av Resident Evil, remake av Metal Gear Solid, Eternal Darkness, F-Zero GX, Mario Sunshine, Zelda Collectors Edition (Zelda 1+2+Ocarina of time+Majoras Mask), Zelda Four Swords Adventures, osv På VC anbefales Super Mario Word, Mario 64, Donkey Kong Country 1+2, Zelda 1+2+Link to the Past, Castlevania, Kirbys Adventure, Kid Icarus, Mario Kart 64, og mye mer. Kommer nye spill hver fredag. Til selve Wii er det foreløpig litt tynt med spill foreløpig, men Zelda: Twilight Princess, Excite Truck, SSX Blur og Metal Slug Anthology er svært bra etter min mening. Ellers er det en del helt ok spill i blant annet Wario Ware, Sonic, Wii Sports, Godfather og Prince of Percia. Spennende titler som Super Paper Mario, Mario Galaxy, Nights, Metroid Prime 3, remake av Tomb Raider 1 er på vei. Her er mye moro i vente! Endret 19. mai 2007 av P1ay
Blomvik Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Hvis du liker arcade bilspill så anbefaler jeg Excite Truck, tar kort tid å spille gjennom alle banene, men lang tid å bli lei. Åsså veldig morsomt i med flere spillere.
P1ay Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 (endret) Hvis du liker arcade bilspill så anbefaler jeg Excite Truck, tar kort tid å spille gjennom alle banene, men lang tid å bli lei. Åsså veldig morsomt i med flere spillere. 8645605[/snapback] Helt enig. Har hatt samme gleden av Excite Truck som jeg hadde av WipEout ved PS1 lanseringen og SSX ved PS2 lanseringen. Utrolig moro. Stars-konseptet er genialt (den som scorer mest stjerner via prestasjoner i racet vinner; først i mål betyr ikke nødvendigvis seier, men først i mål gir mange stjerner og dermed en stor fordel i opptellingen til slutt). Musikken er dog grusom (kan imidlertid byttes med egne musikkfiler)... Endret 19. mai 2007 av P1ay
Cord Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Hvis du liker arcade bilspill så anbefaler jeg Excite Truck, tar kort tid å spille gjennom alle banene, men lang tid å bli lei. Åsså veldig morsomt i med flere spillere. 8645605[/snapback] Helt enig. Har hatt samme gleden av Excite Truck som jeg hadde av WipEout ved PS1 lanseringen og SSX ved PS2 lanseringen. Utrolig moro. Stars-konseptet er genialt (den som scorer mest stjerner via prestasjoner i racet vinner; først i mål betyr ikke nødvendigvis seier, men først i mål gir mange stjerner og dermed en stor fordel i opptellingen til slutt). Musikken er dog grusom (kan imidlertid byttes med egne musikkfiler)... 8647528[/snapback] Kjøpt deg et SD-kort og fyll med din egen musikk.... Ellers turner du kjøpt smågal (149,- spenn for en GiG på ClasOhlson;) Ellers er dette spillet helt fantistisk Zelda: TP er også et must! utover det så henger jeg meg på p1ay, og tipser om GC og VC. Vi venter stadig på de neste store titlene til Wii..
Blomvik Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Vel, Excite Truck gir jo mulighet til å skru av musikken, da er det bare å fyre på en cd fra ekstern kilde. Ellers er jeg enig med Wipeout sammenligningen, sjelden hatt det så mye morsomt i ett bilspill siden wipeout, destruction derby og rollcage på psx. Ellers så syntes jeg COD 3 var morsomt, litt problemer med att siktet henger seg opp noen ganger, men ellers bra. (forutsatt at du ikke har spilt det fra før)
Artistic.Hipster Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Exite Truck var faktisk overaskende morro. Definitivt det wii spillet som har fenget meg mest til nå. Metal Slug er også morro om du liker metal slug serien.
volund2000 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Må jeg ha gamecube controller for å spille gamecube spill eller fungerer classic controller? Må jeg ha GC minnekort for å lagre i spillene?
Bear^ Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 Ja og ja. Både Gamecube kontroller og gamecube minnekort trenges for å spille og lagre gamecube spill. Funker ikke med classic kontroller.
volund2000 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Skrevet 21. mai 2007 Var vel det jeg regnet med Noen som vet et bra billig sted å fikse noen gamecube controllere? Får vel kanskje skaffe meg toppspillene mens de ennå er tilgjengelig også. Ola
Cord Skrevet 21. mai 2007 Skrevet 21. mai 2007 (endret) Var vel det jeg regnet med Noen som vet et bra billig sted å fikse noen gamecube controllere? Får vel kanskje skaffe meg toppspillene mens de ennå er tilgjengelig også. Ola 8663629[/snapback] Clas Ohlson har GC-kontroller og Minnekort til 149.- pr stk! Endret 21. mai 2007 av Cord
volund2000 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Skrevet 23. mai 2007 Var vel det jeg regnet med Noen som vet et bra billig sted å fikse noen gamecube controllere? Får vel kanskje skaffe meg toppspillene mens de ennå er tilgjengelig også. Ola 8663629[/snapback] Clas Ohlson har GC-kontroller og Minnekort til 149.- pr stk! 8667189[/snapback] Takk or tipset genialt billig. Prøver litt finn /qxl om det er noen som selger en gammel gamecube med kontrollere og minnekort så får jeg noen spill på kjøpet også. Et lite spm til Burde jeg kjøpte bedre kabler til Wiien? Har bare en gammel 29" crt TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå