Gå til innhold

WoW + Vista :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå

Fikk helt ny pc i dag...satte pc'n opp og instalerte wow og begynte å spille som normalt...alt fungerte som det skulle helt til jeg logga av og skrudde av pc'n (skulle på kino), når jeg kommer tilbake skrur jeg på pc'n , starter wow spiller normalt, men wow fryser seg så jeg må restarte pc'n, logger på wow igjen og det samme skjer...wow låser seg slik at jeg må restarte pc'n ... kan ikke gå ut i windows engang :S

har vista...lest noen tråder før om wow + vista, så tror kansje det har med dette å gjøre....:S

om noen kunne hjulpet hadde det vært flått :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow funka helt fint i flere timer, helt til jeg slå av pc'n..etter det fryser wow seg etter 5-10min :S

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet
Hei og hå

Fikk helt ny pc i dag...satte pc'n opp og instalerte wow og begynte å spille som normalt...alt fungerte som det skulle helt til jeg logga av og skrudde av pc'n (skulle på kino), når jeg kommer tilbake skrur jeg på pc'n , starter wow spiller normalt, men wow fryser seg så jeg må restarte pc'n, logger på wow igjen og det samme skjer...wow låser seg slik at jeg må restarte pc'n ... kan ikke gå ut i windows engang :S 

har vista...lest noen tråder før om wow + vista, så tror kansje det har med dette å gjøre....:S     

om noen kunne hjulpet hadde det vært flått :)

8643464[/snapback]

Har samme problem

Løste det ved å fjerne vista og legge inn xp igjen

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Inkluderer meg! xD

Skrevet (endret)
Er du en gamer, eller en som spiller mye, så hold deg til xp fremdeles.

8645113[/snapback]

Word, vurderte å kjøpe vista men når jeg ser problemene i forhold til spill og nettverk med det så holder jeg meg til xp en god stund til :thumbup:

Endret av Kandalf
Skrevet

Ooh, henger meg på xp-gjengen, men jeg skal kjøpe pc, og jeg skal kjøpe pc NÅ, så da blir det Vista.

Får bare be at det funker; har samme pc som en annen, han kjører det helt fint han. *pray*

Gizmo.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Vista fungerer helt fint med WoW.. Det er ikke noe diskusjon om det.. Jeg re-installed en gang, og alt fungerte.. Bare gjør nøyaktig som det står - og det blir ikke noe kluss.. ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...