Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få kontakt med en jente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hvordan få kontakt? Du kontakter henne, enten ved hjelp av mobiltelefonen, hustelefonen, msn, irc, div. forum på nett, kontaktannonse, flaskepost i havets bølger, sykle til hennes hjem og møte henne face to face.. Det fins mange veier til kommunikasjon.

 

Det du er redd for, som vi alle egentlig også er litt redd for, er å bli avvist. Du må lære deg å skjønne verdien av deg selv, hvis du kommer til henne og ser på deg selv som en verdiløs pose med søppel, da kan du like gjerne gi opp, hvordan skal du DA kunne sjarmere henne, hvis du er en vandrende kjøttball uten sjarm og selvrespekt.

 

Ok, håper det går bra for deg. Lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei, jeg har funnet en vakker jente, jeg kjenner henne ikke gått å vil gjøre et godt inntrykk. Og er ganske sjenert, jeg har vert med henne 1 gang, og snakket en del på msn, og sendt noen Meldinger.

 

noen tips?

8634473[/snapback]

 

Jeg villet ikke invitert henne på middag/kaffe/te (eller hva det måtte være enda), hun må bli sikker på deg. Bli kjent med deg først.

 

Det første jeg ville gjort var å møte henne og snakke med henne i forskjellige eventer. Som f.eks på skolen og andre aktiviteter. Dere kan jo også treffes etter skolen en dag og finne på noe målrettet (kaffe/te besøk er ikke målrettet), som f.eks at hun kan komme over å spille playstation ellernoe i den duren. Fordi da får hun inntrykk av at du vil bare være venn med henne. Mange jenter skremmes bort når guttene går rett på saken, hvis du skjønner hva jeg mener.

 

Les noen av innleggene mine som står i En Pick-Up-Artists guide til Sjekking.The easy way for noen enkle triks ;)

Lenke til kommentar

Dra på en fest hun skal på. Dra på stranden som hun pleier å være på eller noe lignende. Ikke bombander hun med meldinger, da kommer hun til å gå lei. Ikke vær den som sender melding først hver gang. Da vil hun bli nysgjerrig og lure på om du ikke er så interessert som hun trodde, dessuten liker vi jenter gutter som er kostbare. Slik at vi kan løpe etter dem. Så ikke gi alt av deg selv.

Lenke til kommentar
dessuten liker vi jenter gutter som er kostbare. Slik at vi kan løpe etter dem.

8921894[/snapback]

Det er lett å spille kostbar, men enda lettere å overdrive det. Spill "hard to get" og ikke "impossible to get". Har mange eksempler på folk som har dummet seg ut på dette.

 

Kompliserte greier :hmm:

Endret av IQ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...