Gå til innhold

Talentløse og overbetalte skuespillere


Hakoon

Anbefalte innlegg

Men du lar deg da underholde? Mange ganger til og med, sier du selv. :) Cage er ikke typen til å spille særskilte dramaer o.l., men han klarer seg bra i gode actionfilmer.

8623129[/snapback]

 

Nei. Jeg lar meg slettes ikke underholde av fyren. Han ergrer meg faktisk. Noen få filmer han spiller i er gode, men fyren er den samme fyren i hver eneste film. Det er ikke Cage som gjør The Rock til en alle tiders actionfilm, men den masse action og knallsterk musikk.

8623288[/snapback]

 

helt enig, jeg kan se de første filmene hans greit, som top gun og Risky Business.

men kan ikke se filmene hans etter "the opra incident" hver gang jeg ser han i filmer nå, ser jeg bare en soffa hoppende relgiøs wacko

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han er dessuten meget god i Boogie Nights. Synes ikke Mark Wahlberg er noe godt eksempel på en talentløs og overbetal skuespiller. Han gjør en absolutt akseptabel jobb i de fleste filmer han spiller i.

8614807[/snapback]

 

Han var konge i Boogie Nights (som forøvrig er en knallgod film). Var Leonardo DiCaprio som var tiltenkt den rollen, men han takket visstnok nei for å spille i Titanic istedet... noe han angret på i ettertid...

 

 

Uansett... Tom Cruise er den mest talentløse skuespilleren noensinne, og fortjener ikke en krone.

Endret av Toa
Lenke til kommentar

The Rock er ikke i nærheten en gang, han har jo i det minste litt karisma og tilstedeværlse i filmene han er med i.

 

Ta en titt på John Cena i The Marine så forandrer du mening med en gang, han får Schwarzenegger til å se ut som Al Pacino...

Lenke til kommentar
helt enig, jeg kan se de første filmene hans greit, som top gun og Risky Business.

men kan ikke se filmene hans etter "the opra incident" hver gang jeg ser han i filmer nå, ser jeg bare en soffa hoppende relgiøs wacko

8624407[/snapback]

Synd at du lar deg påvirke sånn, du går glipp av flere gode opplevelser.

Lenke til kommentar
The Rock er ikke i nærheten en gang, han har jo i det minste litt karisma og tilstedeværlse i filmene han er med i.

 

Ta en titt på John Cena i The Marine så forandrer du mening med en gang, han får Schwarzenegger til å se ut som Al Pacino...

8625921[/snapback]

 

Helt enig. Liker The Rock ganske godt, men John Cena burde holdt seg til wrestlingen.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke riktig tråd, men hva var galt med den filmen?

8630089[/snapback]

Jeg liker temaet og budskapet, men alle karakterene blir så overfladiske. Dessuten spiller jo Nicholas Cage så kjedelig som han alltid gjør. Akkurat samme ansiktene.

 

Kristoffer Joner er en mye bedre skuespiller enn han.

 

Dog må jeg si at introen i Lord of War er herlig.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Word (er det ikke det ungdommen sier?). Lord Of War kunne vært veldig god, men temaet blir behandlet så enkelt og overfladisk at det blir tåpelig (bare sjekk der de slipper unna Interpol med båten fordi de bytter et flagg). Og Cage spiller ikke noe spesielt bra der heller. Han er middels. Som vanlig.

Endret av AngryPolarBear
Lenke til kommentar
Ikke enig. Karakterene hans er om mulig likbare, men ikke skuespilleren, IMO. :)

8633789[/snapback]

 

Er du sikker på at det er skuespilleren og ikke personen du ikke liker? Jeg er ikke noe fan av Tom Cruise som en offentlig person, men skuespilleren gjør en glimrende jobb i Magnolia, Top Gun, A Few Good Men, Mission Impossible og sikkert en god del flere filmer. Det er mange store Hollywood-skuespillere som fortjener å bli kalt både talentløse og overbetalte, men jeg nekter å innse at Cruise er en av dem. Der plasserer jeg Cage og Bloom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...