Gå til innhold

Talentløse og overbetalte skuespillere


Hakoon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mark Wahlberg er den som faller meg inn først, men det skal sies at det hjalp mye med rollen i The Departed, men synes fremdeles ikke han er noen stor skuespiller (broren er faktisk MYE bedre...)

8612552[/snapback]

 

Du kan da strengt tatt ikke forvente at Mark skal overgå Donnie's innsats i BoB. ;)

 

Jeg forventer ikke at Mark Wahlberg overgår Donnie Wahlberg i noe som helst, til det er Donnie Wahlberg en mye bedre skuespiller en det broren noen gang kommer til å bli...

Lenke til kommentar
Hun overspiller til de grader! Har du sett Alexander eller The Good Shepherd (Den innerste sirkel)? Jeg kan ikke uttale meg om Tomb Raider-serien, da det er lenge siden noen av de har blitt sett. Hvilke fortryllende evner mener du hun har?

8616117[/snapback]

Pupp og ræv.

 

Utseende generelt.

Lenke til kommentar
Synes ingen av skuespillerene i Armageddon skulle fått betalt for den elendige jobben de gjør.

8621501[/snapback]

Jeg lar Steffy få den her...

8621973[/snapback]

Haha, jeg gidder ikke gå til angrep på andres meninger om en film jeg liker, men jeg kalrer ikke helt å se hva han mener. Bruce Willis er alltid bunnsolid, Buscemi er seg selv og Billy Bob, ikke minst i følge kommentatorsporet fra en NASA-ansatt, treffer virkelig spikeren på hodet når det gjelder tolkning av en "mission controller" som selv skulle ønske han hadde muligheten til å kjempe og dø for landet sitt.

Lenke til kommentar
Synes ingen av skuespillerene i Armageddon skulle fått betalt for den elendige jobben de gjør.

8621501[/snapback]

Jeg lar Steffy få den her...

8621973[/snapback]

Haha, jeg gidder ikke gå til angrep på andres meninger om en film jeg liker, men jeg kalrer ikke helt å se hva han mener. Bruce Willis er alltid bunnsolid, Buscemi er seg selv og Billy Bob, ikke minst i følge kommentatorsporet fra en NASA-ansatt, treffer virkelig spikeren på hodet når det gjelder tolkning av en "mission controller" som selv skulle ønske han hadde muligheten til å kjempe og dø for landet sitt.

8622056[/snapback]

 

Mange liker den, mange liker den ikke. Hva jeg synes om filmen er intetsigende for det faktum at du liker den.

Lenke til kommentar
Nicolas Cage var det første som slo meg.

8610509[/snapback]

 

Hihi, nesten enig der ja. ^^

 

Han er jo ikke nødvendigvis en dårlig skuespiller. Han er bare en feiging, som ikke prøver å spille forskjellige karakterer.

 

Også, den godeste hr. Tom Cruise..... I nært alle hans filmer sier han "WHAT DO YOU WANT FROM ME?!", med samme tonefall. Dessuten er han en fordømt idiot utenfor lerretet også. ^^

Lenke til kommentar
Men du lar deg da underholde? Mange ganger til og med, sier du selv. :) Cage er ikke typen til å spille særskilte dramaer o.l., men han klarer seg bra i gode actionfilmer.

8623129[/snapback]

 

Nei. Jeg lar meg slettes ikke underholde av fyren. Han ergrer meg faktisk. Noen få filmer han spiller i er gode, men fyren er den samme fyren i hver eneste film. Det er ikke Cage som gjør The Rock til en alle tiders actionfilm, men den masse action og knallsterk musikk.

Lenke til kommentar
Cagern har mange underholdende filmer å vise til, men han er ingen stor skuespiller i mine øyne. Faktisk en ganske kjedelig gubbe til tider.

8615054[/snapback]

 

Han spilte jo veldig bra i Adaptation, foresten en utrolig bra film.

8615133[/snapback]

 

Er egentlig enig i at jeg ikke bør bedømme fyren uten å ha sett Adaption. Der skal han visstnok være i sitt ess. Men av det jeg har sett er jeg ikke imponert. Han trekker aldri ned filmer, men han gjør heller ikke så mye ut av seg. Som Mr. Jenssen sier; The Rock er ikke glimrende pga han. Der er det blandingen av rå action, herlig musikk og duoen Harris/Connery som gjør saken.

 

Men jeg er uenig i Tom Cruise. Greit nok at han er overbetalt hvis vi ser på med "hvem som har gjort mest bra for verden" øyne. Men han er jevnt over med i en masse underholdende og gode filmer, og har dessuten bevist sitt talent i filmer som Born On The Fourth of July, Collateral og Magnolia.

 

Egentlig er vel de fleste kjente skuespillere overbetalte. Men de er likevel en av grunnene til at vi gidder å se på så mye film som vi gjør.

Lenke til kommentar
Hun overspiller til de grader! Har du sett Alexander eller The Good Shepherd (Den innerste sirkel)? Jeg kan ikke uttale meg om Tomb Raider-serien, da det er lenge siden noen av de har blitt sett. Hvilke fortryllende evner mener du hun har?

8616117[/snapback]

Pupp og ræv.

 

Utseende generelt.

8621438[/snapback]

Men det er ikke mange kvinnelige Hollywood-skuespillere mellom 19 og 30 år som ikke har et pent utseende. Mange av disse skuespillerne er utrolig mye bedre skuespillere enn Angelina Jolie. Jeg kan nesten ikke si om hun gjorde en god jobb i Mr. and Mrs. Smith, da jeg synes filmen var helt elendig dårlig. Til og med James Bond-filmene er mer troverdig enn M&M Smith. Den sluttscenen når Brad og Angelina skyter ned folkene som prøver å ta de, er helt utrolig teit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...