Gå til innhold

Talentløse og overbetalte skuespillere


Hakoon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mark Wahlberg er den som faller meg inn først, men det skal sies at det hjalp mye med rollen i The Departed, men synes fremdeles ikke han er noen stor skuespiller (broren er faktisk MYE bedre...)

 

Hadde bare Chris Klein hvert bedre betalt så hadde han vært en KLAR vinner i denne tråden...

Lenke til kommentar

Kommer litt ann på hva du mener med overbetalt.

 

Ta for eksempel Johnny Depp som Captain Jack i PoC filmene, si at han tjente 20 millioner dollar for Poc 2, den spilte inn 1,1 milliarder dollar i fjor sommer. Overbetalt nei synes ikke det siden han er en fryktelig stor del av hvorfor filmene har blitt den suksessen som de har blitt...

 

Hadde han fått den samme summen og filmen hadde spilt inn 100 millioner dollar, så hadde han vært overbetalt. Drar filmene inn cash så bør jo også skuespillerene får sin del av kaka, men de burde jo ikke fått kaka si før de hadde sett hvor mye filmene hadde spilt inn.

 

Sånn som det er nå så er det alt for mange som tjener for mye og siden de får fete kontrakter også ser de hvordan filmen går, de burde heller fått en viss prosent av intektene av filmene så hadde de også fått riktig betalt etter hvor mye filmene spiller inn og ikke på trynefaktoren...

Lenke til kommentar
Mark Wahlberg er den som faller meg inn først, men det skal sies at det hjalp mye med rollen i The Departed, men synes fremdeles ikke han er noen stor skuespiller (broren er faktisk MYE bedre...)

8612552[/snapback]

 

Du kan da strengt tatt ikke forvente at Mark skal overgå Donnie's innsats i BoB. ;)

 

Mark Wahlberg er ikke blandt mine favoritter, men har et par fimer med han jeg synes er ålreite. Jeg nevner i fleng The Departed, The Italian Job og Three Kings.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...