Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

opel kadett c 1200 1978


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

neida, har jobba litt med den i dag. er ferdig med begge kanalene, å har pussa ned venste side av forstillingen. å grunan den med noe rust greier å diverse. skal lakkes i morra tenkte jeg hvis jeg får tid. har litt bilder, både av kadett`n og den andre bilen.

P1010003-3.jpg

P1010002-2.jpg

P1010004-4.jpg

har enkli fler, men fikk det ikke til nå. fikser det i morgen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

har hatt tanken på s13 motor, men blir vanskelig, utblåsen er på venstreside, blir trangt der, med tanke på både styrestang og bremskraftforsterker:P

volvo motor var først planen, men blir for seigt.

i går var jeg faktisk å så på cossiemotor, benka med rett over 300hk på hjulan i en cossie. men blir litt dyrt ennå

har komt over en vectra delebil, med 1,8L 8V, litt daut, men har innsprøytning så er et greit utgangsponkt.

 

blir nok den nedi etter hvert.

 

noen som har frontplate til kadett c? og en tenningslås med nøkkel til ett elelr anna slag bil?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jada, har drivd på litt med opelen i det siste, skal se om jeg kan få lagt inn noen bilder i morgen, driver på med den gamle frontplata, å den var ikek fin får å si det slik:/

planene er å godkjenne den snart:) får snart lappen så trenger en bil, skal også muligens til stavanger i morgen å hente ny bil, kadett c 78 modell det også, så har jeg handlet meg en cosworth motor også i denne uka, så da blir det et gromt proskjekt:)

Endret av oletider
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...