Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

ugh, vet hva dere mener! samme greia her i storbritannia, tights og en genser eller whatever og britiske jenter er gjerne ikke så veldig veldreide at det gjør noe...

topp hele greia med uggs eller sånne små rare sko som nesten ikke er sko så har du dekt klesstilen til de fleste i dette landet som ikke er chavs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ugh, vet hva dere mener! samme greia her i storbritannia, tights og en genser eller whatever og britiske jenter er gjerne ikke så veldig veldreide at det gjør noe...

topp hele greia med uggs eller sånne små rare sko som nesten ikke er sko så har du dekt klesstilen til de fleste i dette landet som ikke er chavs

Jeg synes gjennomsnittsbriten kler seg mye medre enn gjennomsnittsnordmannen. Nå vet ikke jeg hvor i Storbritannia du er hen, men i Manchester så kler de fleste seg nokså bra

Lenke til kommentar

Det har jeg heller aldri skjønt. Hvorfor bruker generelt overvektige jenter det plagget som viser kroppen mest? Tights og tunika over er vel ikke en uvanlig kombinasjon å se på byen for en overvektig jente.

 

Dette kan jeg gjerne hjelpe deg med.

 

Du skjønner det, at når man er tjukk og jente, betyr det gjerne at beina dine er som to korte trestubber å gå med. Altså det er tungt å flytte på seg, fordi man er kort, og har lite bevegelighet på grunn av bredden. De fleste olabukser og lignende man får kjøpt i stor størrelse har en helt forjævelig passform, de er store som telt og henger under skoene, er lange i livet og brede rundt leggene. Dette gjør det enda verre å bevege seg.

 

Det å klemme seg inn i et plagg som faktisk hjelper til å skille beina fra hverandre, og i tillegg holde den bevegelige massen (aka. fettet) noe på plass, det er som å gå ned flerfoldige kilo. Og tunika? Det er vel noe en motesak, og noe en komfortsak, det også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er sikkert utrolig deilig å gå naken rundt også, men andre vil skjemmes av det. På samme måte som noen (ihvertfall jeg) synes det er unødvendig å få presset en gigantisk rumpe kledd i tights, som etterlater ingenting til fantasien, opp i ansiktet hver gang noen svært overvektige presser seg mot meg på trikken ol. Jeg forstår det du sier, men det er endel som glemmer at de burde i det minste ha en overdel som skjuler bakenden når de bruker tights. Mulig det er jeg som har feil kroppsfokus, men de kunne like gjerne ha gått naken og synet ville vært like gross.

 

 

Edit: Dette bildet passer forøvrig fint inn i tråden. Synes de toppene er ganske forferdelige i utgangspunktet, men det der..

 

480x.jpg

Endret av Jottnegen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...