Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg slapper av i jeans. Det er da akkurat like behagelig som joggebukser.

Second that!

Det er minst like oppfriskende å ta på seg en nystrøken skjorte og et par jeans etter en dusj som å hoppe i joggebukse og tenke "helsikken, det er chill å se harry ut"

 

Så det er derfor du heller tar på deg en "nystrøken skjorte" når du skal være hjemme hele dagen å chille? Sånn du kan tenke "fy faen jeg ser bra ut"? Vet hvertfall at jeg ikke gidder å bruke en nystrøken skjorte om jeg kun skal slappe av hjemme en dag, men det er vel kanskje bare meg?

Det finnes faktisk ikke bedre følelse enn å tenke at ¨fyfaen jeg ser bra ut¨ Tenk om dek kommer gjester feks, altid klar for alt.

Lenke til kommentar

Jeg slapper av i jeans. Det er da akkurat like behagelig som joggebukser.

Second that!

Det er minst like oppfriskende å ta på seg en nystrøken skjorte og et par jeans etter en dusj som å hoppe i joggebukse og tenke "helsikken, det er chill å se harry ut"

 

Så det er derfor du heller tar på deg en "nystrøken skjorte" når du skal være hjemme hele dagen å chille? Sånn du kan tenke "fy faen jeg ser bra ut"? Vet hvertfall at jeg ikke gidder å bruke en nystrøken skjorte om jeg kun skal slappe av hjemme en dag, men det er vel kanskje bare meg?

Ja. Sånn at når jeg møter et speil kan jeg heller tenke "ooh, jeg så litt fresh ut" og få en liten moralsk boost, i stedet for å ligge bakfull på sofaen og spille BF3 i joggeklær hele dagen, gå til speilet og tenke "fyttihelvete, jeg ser enda verre ut enn jeg føler meg".

 

Hva er en "nystrøken skjorte" (altså i hermetegn)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg slapper av i jeans. Det er da akkurat like behagelig som joggebukser.

Second that!

Det er minst like oppfriskende å ta på seg en nystrøken skjorte og et par jeans etter en dusj som å hoppe i joggebukse og tenke "helsikken, det er chill å se harry ut"

 

Så det er derfor du heller tar på deg en "nystrøken skjorte" når du skal være hjemme hele dagen å chille? Sånn du kan tenke "fy faen jeg ser bra ut"? Vet hvertfall at jeg ikke gidder å bruke en nystrøken skjorte om jeg kun skal slappe av hjemme en dag, men det er vel kanskje bare meg?

Jeg kan faktisk til tider ta på meg noe penere tøy når jeg bare skal chille. Vet ikke hvorfor, men jeg føler meg mer "pigg" og klar for noe, kontra å føle seg som en slask i joggebukse. Det har noe med selvfølelse å gjøre og at dersom man skal noe eller får gjester på døren, så ser man någenlunde ut.

 

Nå snakker vi ikke om nystrøken skjorte og press i buksa, men en jeans og en casual skjorte er ikke uvanlig at jeg trer på meg etter en dusj og med en plan om å bare chille hjemme.

Lenke til kommentar
Jeg kan faktisk til tider ta på meg noe penere tøy når jeg bare skal chille. Vet ikke hvorfor, men jeg føler meg mer "pigg" og klar for noe, kontra å føle seg som en slask i joggebukse. Det har noe med selvfølelse å gjøre og at dersom man skal noe eller får gjester på døren, så ser man någenlunde ut.

 

Nå snakker vi ikke om nystrøken skjorte og press i buksa, men en jeans og en casual skjorte er ikke uvanlig at jeg trer på meg etter en dusj og med en plan om å bare chille hjemme.

This.

 

Personlig så klarer jeg ikke bruke joggebukse uansett, føler meg så ekstremt shabby og svett. Så jeans eller kordfløyel er det jeg bruker når jeg slapper av. Har kommet til det punktet at jeg som oftest bruker pique fremfor t-skjorter også, av samme grunn som jeg velger jeans over joggeukse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...