Keiseren av Grønland Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Det ser jo stilig ut! Hvordan er det stilig at en mann ser ut som en tolvårig prostituert jente? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Er det i Oslo? Vil tippe på Bergen, siden det står en taxibuss fra Fjord1 i bakgrunnen, og såvidt jeg vet kjører kun Fjord1 turbusser til Oslo, da de holder seg for det meste på vestlandet. Andre muligheter er jo en av de andre større byene på Nordvestlandet da ... Ikke Bergen, Fjord1 sine minibusser holder ikke til her. Det der er i Førde, tipper jeg. Eg kan rapportere frå Førde, og bringe den gledelige nyheita om at det der heldigvis ikkje er her heller Det der er en Blitz gjeng, jeg har sett flere av dem før. Det er nok i Oslo ja. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Dagens godbit fra Lookbook. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Dagens godbit fra Lookbook. Er det en penis som buler ut der? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 En i klassen min hadde på seg hvite crocs her om dagen… …jeg lurer på om han faktisk kombinerte det hele med ett hvitt slips og… Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) feilpost Endret 15. april 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Can't go wrong with Crocs and matching tie! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 ONEPIECE er det styggeste jeg ser Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Stygt som faen, men kan tenke meg det er überdeilig å gå rundt naken i en sånn. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Det er det sikkert. Men viser du deg ute i offentlighet, med en sånn, så mister du mitt inntrykk på deg Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Har du et inntrykk av meg? Hadde nok ikke funnet på å bruke en sånn i det offentlige rom. Ser nok enda verre ut på meg enn noen andre. Men hjemme (L) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Ser på Sandefjord - Vålerenga nå, ser at det er masse folk som går med russebukse. Kan ikke se for meg at russetiden har startet der enda, så da liker jeg ikke å se at folk drar på seg det før det hele har startet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Nei, vi starter neste fredag, og tror det er da de fleste andre starter også. Hvorfor man skal gå med de nå skjønner jeg ikke, jeg vil ha min renest mulig før jeg starter å bruke den! (og så skal jeg bade i sjøen med den, kan jo ikke gå med en bukse i 3 uker i strekk uten å vaske, spesielt når det blir mange sene netter) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Sprit og innsjøvann funker ypperlig til å få "vasket" buksa. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Jeg tenker saltvann jeg, kommer til å være seiltrener mens vi er russ, så hvorfor ikke benytte seg av sjansen til å ta et lite bad? Får jo vekk det verste. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Buksa skal da virkelig ikke vaskes! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Jeg går ikke med den uten å vaske den! Slenger den nok ikke i vaskemaskinen, men sjøbad er lov uten å få klippet benet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Russebuksa mi så overraskende ren ut etter russetida, på tross av alt den var gjennom. Selvsagt merker her og der, men hadde forventet at den skulle bli mer synlig møkkete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå