Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ben.jpeg

Måtte bare ha et bilde av uggs for menn, har vanskelig for å holde meg seriøs når jeg støter på en. Verste eksempelet opplevde jeg i Antibes da jeg møtte på en med adidas-treningsbukse, rolex (nyrik, selvfølgelig) og uggs - midt på sommeren. Flaut :)

Endret av Herthugen
Skrevet

Er det i Oslo? :hmm:

Vil tippe på Bergen, siden det står en taxibuss fra Fjord1 i bakgrunnen, og såvidt jeg vet kjører kun Fjord1 turbusser til Oslo, da de holder seg for det meste på vestlandet. :p Andre muligheter er jo en av de andre større byene på Nordvestlandet da ...

Skrevet

Vil tippe på Bergen, siden det står en taxibuss fra Fjord1 i bakgrunnen, og såvidt jeg vet kjører kun Fjord1 turbusser til Oslo, da de holder seg for det meste på vestlandet. :p Andre muligheter er jo en av de andre større byene på Nordvestlandet da ...

Ikke Bergen, Fjord1 sine minibusser holder ikke til her. Det der er i Førde, tipper jeg.
Skrevet

Aha, ja, daså. :p Vet bare at Fjord1 har en del hurtigbåter til/fra Bergen og et par busser, så da tenkte jeg at de kanskje hadde noen taxibusser også. Men en av byene i Sogn og Fjordane høres jo mer logisk ut egentlig.

Skrevet

Ikke Bergen, Fjord1 sine minibusser holder ikke til her. Det der er i Førde, tipper jeg.

Ah...bebyggelsen i bakgrunnen var bare litt Oslo-ish...

Skrevet (endret)

Men er det ikke en buss fra Nettbuss som står der også? Har aldri sett Nettbuss-busser i Sogn og Fjordane.

Endret av Jassogitt
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg tror ikke at off-topic og sosial-delen av diskusjon.no liker å bli latterliggjort her :tease:

Jeg hater å måtte skuffe deg, men jeg har vært på endel av forumtreffene for off-topic delen.

Vi ser ikke sånn ut, det bildet var rent forferdelig.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke at off-topic og sosial-delen av diskusjon.no liker å bli latterliggjort her :tease:

Jeg hater å måtte skuffe deg, men jeg har vært på endel av forumtreffene for off-topic delen.

Vi ser ikke sånn ut, det bildet var rent forferdelig.

Av bildeURL'en, ser det ut som en blitzgjeng ;)

Endret av Slettet+987123897
Skrevet

Eg kan rapportere frå Førde, og bringe den gledelige nyheita om at det der heldigvis ikkje er her heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...