Need44speed Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Seiljakker. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Seiljakker er fint på båt. Ellers er det litt så som så. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2012 Nå begynner jeg å bli lei nazisveisen. Trodde det skulle gå over, men ser det jo bare oftere og oftere. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 Nå begynner jeg å bli lei nazisveisen. Trodde det skulle gå over, men ser det jo bare oftere og oftere. Samboeren min som er frisør er også lei av den kan du tro Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 nazisveisen? sånn her da eller? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 13. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2012 Ja, omtrent. Jeg bor på Grünerløkka, så kommer liksom ikke unna den. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Finn en feil... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Slipset over genseren? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Camo. Kult på jakt! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Finn en feil... At slipset og knuten er stygt? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Slipset over genseren? Slipset er jo ikke over? Tja, cardiganen? Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Det var slipset/knuten jeg tenkte på. Moro når menn tror de er stylish og gjør slike bommerter. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Og jeg som trodde du mente button-down-skjorten (som jeg vil si er en "grovere" feil).. Endret 24. oktober 2012 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Og jeg som trodde du mente button-down-skjorten (som jeg vil si er en "grovere" feil).. Nei det er det ikke, så lenge man ikke tror man er erkebritisk. Det er helt vanlig at amerikanere går med slips til BD-krager. Det å ikke kunne knyte et slips derimot... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Bor i England og BD+slips er slettes ikke uvanlig her heller. Men så er det ikke mange "erke-britiske" igjen heller. Men selv eldre herremenn med veldig typisk engelsk stil bruker bd+slips. Men helt enig med Pernille, er helt forferdelig å se gutter som tror de er sååå sprezz/steez/swag/whatever og klarer ikke noe elementært som å knyte en skikkelig knute. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Vel, det er "Stilen du ikke liker å se", og jeg synes hvite button-down-skjorter med slips ser ille ut. At slipset og slipsknuten også var ille har jeg ikke sagt noe imot. Og når ble "Det er vanlig" et godt argument om stil? Det er fryktelig vanlig å kle seg som en dass.. Men uansett, skal vi være enige om at det burde stått "Finn mange feil"? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Slipsknuten var jo grusom, men valget av en cardigan var virkelig snodig det og. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Finn en feil... Slipsknuten, slipset, skjortekraven og skjortefargen. Det ble litt mer enn en men.... Camo. Kult på jakt! Njæ... Kul på jakt: Mindre kul på jakt: Bare så det er sagt så syns jeg ikke utseendet er det man bør tenke på først når man velger jaktklær. Men "camo" og "kult" hører ikke hjemme i samme setning. Endret 24. oktober 2012 av fkm 4 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 24. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2012 Er det jimmy fra Boardwalk Empire jeg ser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå