Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurte ikke på noe nei... Jeg blir bare like overrasket hver gang norsk, bortskjemt ungdom viser et menneskesyn som ville passet rett inn i Tyskland på trettitallet. Hva er det egentlig som er så fryktelig i livet ditt som gjør at du velger å uttale deg på en så ekkel måte? Har moren din sluttet å synge natta-sang til deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg lurte ikke på noe nei... Jeg blir bare like overrasket hver gang norsk, bortskjemt ungdom viser et menneskesyn som ville passet rett inn i Tyskland på trettitallet. Hva er det egentlig som er så fryktelig i livet ditt som gjør at du velger å uttale deg på en så ekkel måte? Har moren din sluttet å synge natta-sang til deg?

 

Er det ikke stil denne tråden handler om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men her er det altså en norsk ungdom (antar jeg) i 2012. Og ikke på 30-tallet. Dette er holdninger som eksisterer blant folket. Du kan ikke fulgt særlig godt med hvis det er første gang du hører slike holdninger, først i denne tråden.

 

Selvfølgelig er det ikke første gang jeg opplever folk med en slik holdning, men det gjør da ikke saken noe bedre.

Lenke til kommentar

Hva mener du hva jeg mener? Er ikke det ganske tydelig da? Du sier "handler ikke denne tråden om stil da?" etter å ha komt med en kommentar om folkeslag. Så jeg tenkte at det du skrev kom feil ut og at du ville ro det i land nå. Men nei, jeg tok tydeligvis feil der. Men nå ble jeg plutselig usikker igjen, ettersom du nå sier at det kom feil ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...