Dragoncrest Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Det faktum at kontrollen ristet hele tiden når noen skjøt mot deg, selv om de ikke traff. Det var bare irriterende. Får håpe det ferdige produktet blir bedre. Spennende konsept da, men tviler på at jeg kjøper. 8589358[/snapback] Det er heldigvis ikke et problem på PS3 8592649[/snapback] Hahaha ! Heldigvis noe medgang på dere også
Cutthroat Bill Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Laster ned denne demoen nå. Gleder meg. Har aldri prøvd eneren, men har så klart sett traileren for dette spillet, og jeg har alltid syntes det ser spennende ut.
Snikpellik Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Det var litt bra. Fin grafikk, bra fysikk og kult konsept. Likte også kontrollen meget godt, det lignet veldig på Call of Duty til Xbox 360 som jeg er sinnsykt vant med. Frameraten sank dessverre betraktelig når ting skjedde og ristingen når fiendene skjøt var kjipt.
Cutthroat Bill Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 (endret) Har fått prøvd demoen nå, og jeg må si det ser meget lovende ut. Eneste store minuset jeg merket på demoen var det dumme auto-siktet. Jeg håper for guds skyld de fikser det på fullversjonen. Irriterte meg litt over vannet som traff bakken også. Vannet som spruter når det treffer bakken eller våpen var litt tregt animert. Skulle gått litt kjappere. Redigert: La nettopp merke til at personen du styrer ikke avgir noe skygge. Og rødpunkt-siktet gjør ingenting... =/ Endret 12. mai 2007 av Cutthroat Bill
Mala Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 (endret) Det er heldigvis ikke et problem på PS3 8592649[/snapback] Dagens Nei syns grafikken var bra,men fy flate for det hakket når det blei action Så var den latterlig kort, 5 min, om enn så mye Men var jo artig da sålenge det vare.. Ein annen ting som satt som eit skudd var kontrollene, veldig veldig behagelig. Endret 12. mai 2007 av Mala
herzeleid Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Var ikke så ille det men er generelt ikke så veldig fan av romvesen shootemup. Må liksom ha det lille ekstra slik som Halo spillene og Gears of War. For min del ikke verdt 500 men hvis det blir billigere så kanskje
Ingenting Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Må bare si at om de fikser laggen og noen andre småting kan dette virkelig bli bra. Men det er jo ikke et godt tegn at de ikke klarte å utelate disse dårlige elementene i en 5 min demo. Hvor mye kan ikke være feil i et spill på 10 til 20 timer? Grafikk, animasjoner og scriptede hendelser virket virkelig bra. Får de med resten blir det nok gode terningskast og da vil jeg kjøpe omgående.
scribbleh Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 hehe jeg digga det! skyt istykker pris skiltene og sånt så sier en av de andre "i did'nt like thoose prices neither" haha så mye man kan gjøre og les gjennom de greiene på slutten av demoen ser ut som om dette blir nok så spennende
XtaZ Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Spillet virket kjempebra så gleder meg til fullversjonen. Håper bare det er mulighet å stille på følsomheten når spillet blir ferdig for den instillingen i demoen var TREG!
_norse_ Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Jeg synes dette var en positiv overraskelse. Grafikken var stort sett veldig bra, kontrolleroppsettet likeså, og actionsekvensene var intensive. Frameraten var dårlig, men det er noe de har god tid på seg til å fikse. Et mulig kjøp dette her....
LarryDik Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Tja....jeg vet ikke hva jeg skal si om dette spillet. Grafikk, story og gameplay...alt har jeg sett før og veldig lite orginalt. Tror jeg står over og kjøper Bioshock istedet
Toreal Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Ja det var liksom ikke noe "fresht" over det. Håper vi snart får se noen spill som ikke bruker Unreal motoren, alt ser bra ut men veldig likt.
Dr. Mobius Skrevet 13. mai 2007 Skrevet 13. mai 2007 Jeg synes dette var litt tøft jeg. Fin grafikk, fine effekter og veldig bra ansiktsanimasjoner. Det eneste jeg ikke likte var at alt ristet sånn når man skjøt. Greit nok med rekyl, men det bli liksom litt i overkant. Det blir nok kjøp dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå