Gå til innhold

vurderer City Of heroes, meninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg vurderer å skaffe City of Heroes men lurer litt på åssn det er.

tenker først på hvor mye det koster månedlig.

så lurer jeg på hvordan spillet har kommet seg siden det først kom ut, med tanke på bug fixes og content patches og slikt.

er det veldig mye å gjøre i spillet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spillt av/på i ca. 2 år, og er meget fornøyd.

Hvis du har tenkt å kjøpe en DVD, istedenfor å laste ned klient så anbefaler jeg at du kjøper City of Villains collectors edition, og heller starter en Hero derifra.. :)

Da får du tilgang til supergruppe-baser, noe du ikke gjør på vanlig City of Heros DVD tror jeg.. :)

Du kan spille både City of heros og City of villain for prisen på ett abonemang, og du trenger ikke kjøpe begge DVD'ene.

Jeg liker best å spille helt...

Du kan finne ut mere om månedspriser på www.ncsoft.com

Da jeg startet var det 'City of Heros' issue 4, nå to år senere er det akkuratt blitt 'issue 9'..

Hver issue er store oppgraderinger med nye områder, og/eller nye gameplay-options.

Jeg synes at spillet er meget stabilt, har ikke opplevd noe særlig problem med krasj siden 'issue 6'. :)

Absolutt verdt å anbefale..

Skrevet (endret)

takker og bukker.

ble egentlig litt hypet da jeg leste om at man kunne få kapper i en oppdatering XD

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...4411586ace80f8b

den du tenker på?

jeg ser på NCsoft sin faq at city of heroes deluxe (som ikke har villains?) innholder noen bonus power og kappe?

får jeg ikke kappe at all om jeg kjøper den versjonen jeg linker til?

*mase masse*

Endret av Firvulag
Skrevet

Du har ikke kapper tilgjengelig fra første level på helten din (medmindre du har veteran-status, og har spillt ett hvis antall månder)..

Når du rekker level 20, så kan du få oppdrag hos skredderene som gjør at de blir villige å lage kapper til superhelt-drakten din.. :)

Vanligvis så tar det meg ca 2-7 dager å få en figur opp til level 20, alt ettersom hvor mye jeg spiller helten, og hvor store grupper jeg spiller ilag med. :)

Karakter-generatoren i City's of Villain/Hero er forøvrig kjempekuul, og du kan sitte i evigheter å lage figur.. :)

Skrevet

Jeg spilte City of Villains en stund og det største minuset etter min mening er at oppdragene er alt for like. Hulene, basene og bygningene er stort sett de samme om og om igjen, med små variasjoner.

Skrevet
takker og bukker.

ble egentlig litt hypet da jeg leste om at man kunne få kapper i en oppdatering XD

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...4411586ace80f8b

den du tenker på?

jeg ser på NCsoft sin faq at city of heroes deluxe (som ikke har villains?) innholder noen bonus power og kappe?

får jeg ikke kappe at all om jeg kjøper den versjonen jeg linker til?

*mase masse*

8579352[/snapback]

Er litt usikker på den versjonen, tror det enkleste er å kjøpe en CoV-dvd, og bruke de 30 gratis dagene der..

Deretter når/hvis du ønsker å forlenge, så kan du gå inn på NCSoft sine sider, og velge 'Upgrade' for så å kjøpe ett CoH-abonemang, da kan du spille begge, er ihvertfall slik hos meg. :)

Den power-slide'n er en 'kraft' som gjør at det lyser under helten din når du løper (slik som 'silver surfer' har), mens kappen er ett design opplegg, some egentlig bare er ett merke bak på kappen din tror jeg.. :)

Er bare en uke siden dem sendte ut gratis 10-dagers friend-kode til alle abonnentene, så om du nevner noen spørsmål på CoH forumet ( http://uk.cityofheroes.com/community/ ) regner jeg med at noen er behjelpelig, med å la deg prøve.. :-) Har desverre gitt bort min.

Skrevet

Er vel det beste MMORPGET ute nå uten tvil, langt mer involverende slåssing og dritråe effekter.

MEN som andre MMORPG`s blir du lei av å trykke 1,2,3,4,5,6 hele tiden.

Foreslår du venter til Age of Conan ;)

Skrevet (endret)

joda men conan er jo et stykke unna. så er jeg usikker på om jeg kan spille MMO på en konsoll. min maskin blir å gråte ved tanken på å kjøre conan :p

og jeg har en super ide til en helt også!

helt svart med kappe og han skal hete XxB4tmanxX111

tipper jeg blir bra ja.

Endret av Firvulag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...