FenrisC0de Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Driver å jobber litt med noen norske uniformer og slikt for Armed Assault.. Har ikke kommet så langt, men legger ved en liten smakebit!
-=CH=- Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Kan jeg være så venlig med og komme med en fårespørsel? Jeg syntes det norske va morsomt og bra, men kan du snu det flagget, norske soldater har flagget snudd, slik at hvis de ligger på ryggen, ser det ut som ett "kristent" kors står opp, og ikke nedover. dette forde at hvis de faller i krig SKAL det se ut som om det står ett kors der
XDamage Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Kan jeg være så venlig med og komme med en fårespørsel?Jeg syntes det norske va morsomt og bra, men kan du snu det flagget, norske soldater har flagget snudd, slik at hvis de ligger på ryggen, ser det ut som ett "kristent" kors står opp, og ikke nedover. dette forde at hvis de faller i krig SKAL det se ut som om det står ett kors der 8577661[/snapback] I Hans Majestet Kongens Garde (som jeg tjenestegjorde i 04/05) fikk vi forklart at flagget er med langsiden bakover pga at det skal være som når man løper med et flagg i hendene, idet man stormer fremover. Men ja, flagget skal være snudd i forhold til det bildet. Er på riktig skulder i alle fall. Uannsett, er vel ikke alle som faller bakover, er vel mer sannsynlig at man faller forover pga tyngdefordelingen. Endret 9. mai 2007 av XDamage
FenrisC0de Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Aha! Dette hadde jeg ikke tenkt på! Skal endre på det nå
-=CH=- Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 I Hans Majestet Kongens Garde (som jeg tjenestegjorde i 04/05) fikk vi forklart at flagget er med langsiden bakover pga at det skal være som når man løper med et flagg i hendene, idet man stormer fremover.Men ja, flagget skal være snudd i forhold til det bildet. Er på riktig skulder i alle fall. Uannsett, er vel ikke alle som faller bakover, er vel mer sannsynlig at man faller forover pga tyngdefordelingen. 8577745[/snapback] Oki, beklager da, vertfall det jeg har blitt fortalt noen kom med det spørsmålet men alle faller jo ikke bakover, men det sko vist symbolisere ved hans siste hvilested, men du har jo tjeneste gjort under HKH (hvis jeg ikke tok feil med forkortelsen) så du burde vite det
FenrisC0de Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Slenger ut et par til.. Inrømmer at jeg bare gjør dette for moro skyld.. Er vel ikke mange ISAF styrker i land med omgivelser som krever skog-cammo.. men men
FenrisC0de Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Skrevet 9. mai 2007 Også en siste en for i kveld.. her byttet jeg også ut G36a med en M4. Ingen G3A3 i Armed Assault enda uansett
Gunfreak Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 vel nå kommer vi ikke til å bruke AG mye lengre, så du får vente på at noen lager en H&K 416, eller så kan du lage den,
FenrisC0de Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 Når er det man planlegger å bytte over til H&K 416?
Howitz Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 Når er det man planlegger å bytte over til H&K 416? 8581913[/snapback] Begynner til høsten. men tar en del år
Gunfreak Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 8200 blir levert i høst. og da får alle utenlands avdelinger den tenker jeg pluss alle Spessavdelingene og noen i HV
FenrisC0de Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Skrevet 10. mai 2007 Hva med Telematikk ingeniørene på Jørstadmoen? (Der jeg skal).. Får de?
eternal darkness^ Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 å denne modellen/skinnet må bli released! En gjeng av oss som er airsoftere liker alt som blir modifisert til norsk innen ARMA. =) god jobb.
Gunfreak Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 ja, VFC har kommer med 416 i airsoft, så alle som har kjøpt den kan nå lage norsk kit
anon12234 Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 (endret) I Hans Majestet Kongens Garde (som jeg tjenestegjorde i 04/05) fikk vi forklart at flagget er med langsiden bakover pga at det skal være som når man løper med et flagg i hendene, idet man stormer fremover.Men ja, flagget skal være snudd i forhold til det bildet. Er på riktig skulder i alle fall. Uannsett, er vel ikke alle som faller bakover, er vel mer sannsynlig at man faller forover pga tyngdefordelingen. 8577745[/snapback] Oki, beklager da, vertfall det jeg har blitt fortalt noen kom med det spørsmålet men alle faller jo ikke bakover, men det sko vist symbolisere ved hans siste hvilested, men du har jo tjeneste gjort under HKH (hvis jeg ikke tok feil med forkortelsen) så du burde vite det 8577937[/snapback] Vi har også blitt forklart at det skal se ut som flagget svaier i vinden når man løper framover. tjenestegjør i hæren. kammoen på uniformene blir helt feil da, men vanskelig å gjøre noe med egentlig, med mindre man designer helt nye teksturer Endret 17. mai 2007 av Henrik2k
herzeleid Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 høres kanskje teit ut men er det en måte å gjøre dem hvite på? Ser jo litt rart ut med veldig mange mørkhudete i den norske hæren
iNeo Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 høres kanskje teit ut men er det en måte å gjøre dem hvite på? Ser jo litt rart ut med veldig mange mørkhudete i den norske hæren 8637763[/snapback] Sier meg enig der... Når kommer disse ut da? Venter i spenning nå!
freddern Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Hva synes dere om disse a? Link: Norsk Jeger Norsk ISAF
herzeleid Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Spilt masse med dem, særlig jegerne, og lenge savnet nye versjoner. Jobber du fortsatt med dem? Likte forresten den første releasen din best da jeg ikke liger g36 så veldig Håper du fortsetter arbeidet ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå