Gå til innhold

Zepto Znote 6625/6224 (SSD, Santa Rosa, 8600M GT)


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg sliter med varmeproblemer på den (PC-en skrur seg av under spilling). Derfor skal sendes inn snart.

Har hatt samme problemet selv på min 6625. Den har vært inne pga. dette og to andre problem to ganger nå. Etter tilsammen ca 8 uker inne viser det seg at problemet antagelig var mangel på kjølepasta. Første runde fikk den diagnosen "finner ingen feil", men i dag kom den tilbake etter andre runde og nå ser den ut til å virke som den skal. I stede for å komme opp i 96 grader og slå seg av, klarer den nå å holde seg på ca 80 ved maksimal ytelse.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei, har en Zepto 6224W, den skrur seg brått av så fort man går inn i ett spill eller ett tungt program. Jeg skal egentlig sende den inn til Netshop, men ettersom de bruker 5 uker på å svare på email så tør jeg ikke sende den inn 2 uker før skriftlig hjemmeeksamen.. Er det noe jeg kan gjøre? Hva er galt? Har vært sånn siden jeg tok den ut av esken.. Har innstallert alle mulige nye drivere og nyeste BIOS, ikke noe hjelper..

Endret av LoztBoy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei lurer på hvor mye man kan få for en ca halvt år gammel Zepto Znote 6625WD specs:

CPU: Intel Core 2 Duo T7500 2,2GHz

Minne:OCZ DDR2 SODIMM 2GB

HDD: Samsung 160GB 2,5" S-ATA 5400RPM

Skjerm: 15,4" WSXGA+ 1680x1050

DVD-rom: Samsung DVD brenner SN-S082D

Nettverkskort: Intel Pro Wireless LAN Mini PCI Express

 

har også en sekk som jeg kansje selger med: Zepto® Backpack Pro

 

håper på gode svar:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...