Gå til innhold

Hvilken musikk får deg til å dø litt?


Anbefalte innlegg

Som emnetittelen beskriver. Hvilken musikk får deg til å dø litt inni deg.

Hvilken sanger, grupper eller for ikke å snakke om sjangre får deg til å skjelve av smerte langt inni sjelen?

 

I korte trekk, hva er det jævligste du noen gang har hørt og aldri kommer til å høre mer frivillig. Hvilken musikk kunne du drept for å avskaffe?

Selv kommer vell hele danseband sjangeren høyt på listen. Det finnes mye fælt, men her går grensen mellom fryktelig og helt jævlig. Beklager språkbruken.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Kjørte sammen med en tenåringsjente fra Sarpsborg til Rakkestad. Turen tok ca. 40 minutter, og sjarmtrollet spilte kun en låt. Sjangeren var hiphop, og teksten handlet kun om p**ksuging. Jeg kjente meg både kvalm og ør etter en par gjennomlyttinger. Etter den tiende gjentakelsen slapp jeg rattet, og knuste av anlegget. Jenteungen kikket på meg med mild forbauselse, og lurte på om jeg var sjuk siden ansiktsfargen var litt sånn grøftegrå. Når jeg var så tett å spørre henne om hun hadde filla av begrep om hva teksten betød, rullet hun med de små blå, og tilkjennegav at låten var en av de mest romatiske hun visste om. Det skal sies at hun er en veldig blond liten pike.

 

Så ja, man kan av og til nærme seg et stadium hvor man ser drap som eneste utveien. :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg trodde heller ikke det var mulig, helt til jeg dro på bowling i en hall i Bergen som nå er nedlagt. Musikken som ble spilt var som Scooter, bare dårligere. Du tror kanskje ikke det går an, men jo. Skulle tro mannen bak disken lagde den selv i fruityloops eller noe mens han sto der. Fysisk smerte av musikk = check.

Lenke til kommentar

Se på "The voice"! Der er det mye å dø av. LOL... :(

 

Jeg har ikke noe imot hip-hop sjangeren, men noen sanger er bare til å dø av... WTF! Hvem gidder å høre på en gjeng idioter som vifter med armene, synge om et eller annet som har med penger eller babes å gjøre?

 

På "The voice" er det alltid fullt av viftende rumper, men noen ganger har det ikke noe med teksten til sangen å gjøre!

 

"Jeg synger om at dama mi slo opp med meg, derfor må jeg ha med masse halvnakne damer i musikkvideoen!"

 

Tipper halvparten av de som ser på "The voice" skrur ned lyden, for å bare se på damene.

 

Nei huff. Lett-tjente penger på noen må jeg si.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Techno lages jo av nerder, og på fem minutter. :ermm:

 

Hvordan mye techno eller trance blir lagd:

 

Intro

2 minutter med dundring som ikke forandrer seg noe serlig.

 

 

Vers

Her skal man putte den lyse pipestemmen. Det har ikke noe å si hva den handler om.

 

 

Refreng

Finn en fengende melodi fra et eller annet. For all del, ikke lag den selv.

 

 

Avlsutning

Ikke noe spesielt. Ingen gidder å høre ferdig den 40 minutter lange sangen uansett. :nei:

 

 

Det finnes jo sikkert noe bra fra den sjangeren, men jeg har ikke hørt noe serlig på det.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...