Gå til innhold

De beste Nintendo 64 Spill gjennom tidene


Anbefalte innlegg

1. Zelda: Ocarina of Time - Et av tidenes aller beste spill.

2. Paper Mario - FANTASTISK! Tidenes beste Mario-spill.

3. Zelda: Majoras Mask - Føltes ikke helt som et Zelda-spill, men absolutt veldig moro.

4. Banjo Kazooie - Spilles fremdeles iblant.

5. Golden Eye - Vil aldri bli glemt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ååhh.. fikk lyst til å dra frem Nintendo 64 nå, men hva faen.. ledningen min er borte:(

anyway, det var sykt mange spill jeg elsket :D

 

1. Zelda: Ocarina of Time.. Fikk det når det ble sluppet ut, skjønte ikke en dritt, men så fikk vi hjelp av noen naboer:p etterhvert så ble det konkurannse om hvem som kom lengst ogsånt.. 7 naboer konkurete:p det var tider det!! :D

 

2. Perfect Dark.. oo elsket det spillet,

3. Golden Eye

4. Banjo kazooie!

og masse fler:p

Lenke til kommentar

Det var jo eit eg gløymde! :wallbash:

 

Cruis'n the World. Det husker eg eg hadde flaks på. Det var ein song som var lykke-songen min. Eg låg longt bak dei andre og tenkte: "Er det noko eg har gløymd?" Det var det óg. Eg hadde gløymd å ta på lykkesongen. Då eg tok den på, suuuste eg forbi dei andre. :D

 

Legg til nokre bilete:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

06d3729fd7a0fb1678fec010._AA150_.L.jpg

10.jpg

cruworld10.jpg

 

Edit: Namnet er riktig no, det var ein bokstav feil i namnet.

Endret av Kiwien6
Lenke til kommentar

Husker romjulen 98 jeg. Sperret meg inne på rommet, spillet Ocarina of Time og spiste julesnop til den store gullmedalje. Ute en og annen gang og spiste kaker og julemat/koldmat og inn med Ocarina of Time igjen.

 

Etter jul hadde jeg vistnok gådt opp flere kilo og så ut som en ferdigstuffet julegris klar til grillings. Men det var verd det.

 

Fikk derfor litt Deja vu når jeg satte meg ned med Twilight Princess Julen 2006. Men klarte å styre meg litt mere og kom ut nogen lunde heil i starten av 2007 :p

Lenke til kommentar

Ocarina of Time

GoldenEye

Wave Race

Pokémon Stadium

Mario 64

Majora's Mask (litt for få som nevner synes jeg, det var tross alt ekstremt bra)

Donkey Kong 64

Super Smash Bros

1080 Snowboarding (Hadde uoffisiell norgesrekord på den ene banen husker jeg :D )

World Cup 98 (Beste konsollfotballspillet som er laget)

Lylat Wars

Diddy Kong Racing

Mario Kart

Mario Party 1-3

 

Spiller faktisk alle disse innimellom enda! Får virkelig godfølelsen av denne, den beste av alle konsoller!

 

 

--- Anigmama out!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...