Gå til innhold

De beste Nintendo 64 Spill gjennom tidene


Anbefalte innlegg

De aller fleste som har spillt eller spiller konsoll har vel en gang i tiden hatt en Nintendo 64. Jeg lurer på hva var ditt favoritt spill på denne lille vidunderboksen?

Personlig likte jeg "Zelda, Ocarina Of Time" Satt mange timer å koste meg med dette spillet.

Endret av torboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zelda: Ocarina of Time er vel muligens det aller beste spillet jeg har spilt. Kanskje Twilight Princess overgikk det, men det er jo en annen diskusjon. Nintendo 64 hadde utrolig mange fantastiske spill. Begge Zelda-spillene, Banjo-spillene, Super Mario 64, 007: Goldeneye, Mario Kart 64, Super Smash Bros. og så videre. Et av de beste spillbibliotekene uansett konsoll! :)

Lenke til kommentar
Zelda: Ocarina of Time er vel muligens det aller beste spillet jeg har spilt. Kanskje Twilight Princess overgikk det, men det er jo en annen diskusjon. Nintendo 64 hadde utrolig mange fantastiske spill. Begge Zelda-spillene, Banjo-spillene, Super Mario 64, 007: Goldeneye, Mario Kart 64, Super Smash Bros. og så videre. Et av de beste spillbibliotekene uansett konsoll! :)

8547339[/snapback]

Helt enig med Snikpellik der! Vil føye til Donkey Kong 64 også, koste meg en god del timer med det spillet ja :)

Lenke til kommentar

Ah den kjære Nintendo 64 maskinen. Mistenker den for å være snikmorder på min PS1, som døde av mystiske årsaker for en stund siden. Dog den ble erstatet av en PS2, og den lever fremdeles, selv om den står vedsiden av N64 maskinen. Stille enighet kanskje, eller nok oppmerksomhet for begge 2.

 

Har noen favoritter til N64 maskinen min, spill som jeg fremdeles koser meg med den dag i dag.

 

Det er Ocarina of Time, Mario 64, Banjo-Kazooie og Banjo-Tooie. Donkey Kony 64 kunne havnet på den listen, men grunnet det idiotiske at du MÅ ha de 2 myntene, som jeg fremdeles ikke har klart å få tak i, så har jeg ennå ikke spillet det rundt av egen maskin.

Lenke til kommentar

N64 spillene som står mitt hjerte nært må være disse:

 

- Zelda: Ocarina Of Time

- Zelda: Majoras Mask

- Mario 64

- Goldeneye

- Perfect Dark

- Banjo Kazooie

- Mario Kart

- Pokémon Stadium

- Conkerer's Bad Fur Day

 

:)

 

Kan ikke vente med å se disse titlene på VC :)

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Synd at Rare nå er under MS sine klør, da tror jeg det er mindre sannsynelighet for at Conker, Banjo, Goldeneye og perfect dark finner veien til VC :(

8547623[/snapback]

 

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves vet du :)

 

Nei, men vi får da tro og håpe at Nintendo og Rare/Microsoft kommer til en slags enighet. Jeg betaler gjerne det dobbelte for hvert av Rare spillene om det er penger det er snakk om.

Lenke til kommentar
Synd at Rare nå er under MS sine klør, da tror jeg det er mindre sannsynelighet for at Conker, Banjo, Goldeneye og perfect dark finner veien til VC :(

8547623[/snapback]

 

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves vet du :)

 

Nei, men vi får da tro og håpe at Nintendo og Rare/Microsoft kommer til en slags enighet. Jeg betaler gjerne det dobbelte for hvert av Rare spillene om det er penger det er snakk om.

8547643[/snapback]

 

Jeg krysser alt som krysses kan for at man får Rare klassikerne på VC, koste hva det koste vil. Rare er en av de store underholderne på N64 maskinen med mange gode spill.

Lenke til kommentar

Zelda: Ocarina of Time, Zelda: Majora's Mask, James Bond: Goldeneye, Mario 64, Mario Kart, Super Smash Bros, Perfect Dark :thumbup: Hadde også mye moro med Donkey Kong 64 men ikke i nærheten så mye som med disse andre :cool:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Goldeneye, Turok2 (multiplayer), Mario 64, Lylat Wars (star fox), Banjo spillene, Zelda spillene, Perfect Dark.

Angrer litt på at jeg solgte min mint Condition N64 med 12 spill for 1 mnd siden... Men 2000 spenn er alltids kjekt, når den forsåvidt bare har støva ned i skapet de siste 3-4 årene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...