Gå til innhold

Hva blir ditt neste kjøp i spilltørke-perioden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Garantert Forza 2 og Colin McRae : Dirt....

8551678[/snapback]

Jepp! Dette er de to neste spillene jeg garantert kommer til å kjøpe!

-Pixi ;)

8551825[/snapback]

Samma her :cool:

Skrevet (endret)

Interessante titler før sommerferien:

Wii: Mario Strikers Charged, Mario Party 8, RE4: Wii Edition

X360: C&3: Tiberium Wars, Forza Motorsport 2, Colin McRae: DIRT, Shadowrun, The Darkness

PS3: SingStar, Ninja Gaiden Sigma, The Darkness

DS: Planet Puzzle League

PSP: Metal Gear Solid: Portable Ops

PS2: Buzz! The Mega Quiz, Tomb Raider: Anniversary, Rogue Galaxy

Buzz! fikk 9/10 hos Eurogamer og skal nok skaffes. MGS-spillet blir nok plukket opp før eller siden og The Darkness kan bli veldig bra.

Endret av kilik
Skrevet

Det neste spillet blir nok kanskje MGS portable ops. Men har lyst på hitman blood money til PS2 også(hvordan er grafikken på det i forhold til PC versjonen btw?).

Eller så kanskje det blir oblivion til X360 hvis jeg får lånt den av bror min :)

Skrevet

Det blir nok Resident Evil 4 på meg. hvis det blir veldig mye drittvær i sommer, så går jeg nok for Rogue Galaxy i tillegg. Og så har jeg ikke rundet God of War 1 enda.

Skrevet (endret)

Super Smash Bros: Brawl (Wii)

Metroid Prime 3 Corruption (Wii)

Super Mario Galaxy (Wii)

Super Paper Mario (Wii)

Ratchet & Clank: Size Matters (PSP)

Vallhalla Knights (PSP)

Zelda: Phantom of the Hourglass (NDS)

Det kommer til å bli en tøff sommer/høst for lommeboken min ja..

Endret av jzk
Skrevet

Har nettopp kjøpt Psychonauts og Kingdom Hearts I. Og så måtte jeg bare slå til på Kingdom Hearts II og Okami på play.com-tilbudet.

Skrevet

Jeg må sette meg ned å spille half life 2 snart, kjøpte det like etter det kom ut, men har ennda ikke hatt tid til å kikka på spillet :p

Også har jeg en del masse andre spill i plastikk... skjønner ikke hvordan folk har tid til å sitte å spille igjenom flere spill i uka O_o har ikke folke noe annet å gjøre?

Skrevet

Personling så sliter eg faktisk med å ha motivasjon til å fullføre spill. Det er virkelig eit stort problem eg har, likevel sitter eg å jabber om at det er så lite bra spill ute for tiden etc. Eg må virkelig ta meg kraftig i sammen å få rundet det som er å runde. Men så er det jobben da og tiden imellom som ofte går til andre ting likevel.

Før var det lettere, hadde ikkje så mye penger tilgjengelig så da fikk eg liksom meir utbytte av spillene også føler eg :p Nei til helvete med behovet for å kjøpe noe nytt.

Skrevet

Pirates of the Caribbean til ps3, noen som vet om det går an å endre ordre på absoluttspill.no? skifte spill altså, så lenge det er samme pris...

Skrevet
Personling så sliter eg faktisk med å ha motivasjon til å fullføre spill. Det er virkelig eit stort problem eg har, likevel sitter eg å jabber om at det er så lite bra spill ute for tiden etc. Eg må virkelig ta meg kraftig i sammen å få rundet det som er å runde. Men så er det jobben da og tiden imellom som ofte går til andre ting likevel.

Før var det lettere, hadde ikkje så mye penger tilgjengelig så da fikk eg liksom meir utbytte av spillene også føler eg :p Nei til helvete med behovet for å kjøpe noe nytt.

8570883[/snapback]

Hehe sånn er jeg også.

Har noen ps2 og ps3 spill jeg ikke har spilt mer enn 2 timer så legger jeg dem fra meg og kjøper et annet. Nesten like greit og laste ned demo av spillene vett, for dem blir jo aldri runda.:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...