Kairo Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Hei igjen... Har nå hatt min Amilo D6100 i ett par måneder. På denne tiden har jeg merket at hard-disken har begynt å klikke, hver gang jeg skal åpne en ny nett-side, åpne ny mappe eller lignende. Er dette noe som skal forekomme, eller bør jeg klage, og samtidigt håpe på å få en større hard-disk enn mine nå 10 Gb... :-) Mvh. Kairo
Eskil87 Skrevet 25. desember 2002 Skrevet 25. desember 2002 Hvis harddisken begynner å lage skumle lyder er det på tide å ta Backup
Typhon Skrevet 26. desember 2002 Skrevet 26. desember 2002 Hei igjen... Har nå hatt min Amilo D6100 i ett par måneder. På denne tiden har jeg merket at hard-disken har begynt å klikke, hver gang jeg skal åpne en ny nett-side, åpne ny mappe eller lignende. Er dette noe som skal forekomme, eller bør jeg klage, og samtidigt håpe på å få en større hard-disk enn mine nå 10 Gb... :-) Mvh. Kairo Det er ikke klikke-lyden i windows du hører da?? :wink: Prøv å skruav/ned hlyttalrerene dine, og se om det blir bedre da...
Kairo Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Skrevet 26. desember 2002 Hei igjen.... Takker for svarene .... Flaut å måtte si det, men å skru ned lyden hjalp faktisk. Kairo :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå