Kea Skrevet 9. april 2011 Skrevet 9. april 2011 (endret) On second thought, jeg skulle brukt testforumet. Never mind. Endret 9. april 2011 av Therawyn
Populært innlegg Mikkel™ Skrevet 10. april 2011 Populært innlegg Skrevet 10. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=DzSuJt5mDPY&feature=feedu 19
Pungrotta Crash Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Og hva er så poenget med å poste AP-logoen? Grunnlegende..
Populært innlegg TMB Skrevet 10. april 2011 Populært innlegg Skrevet 10. april 2011 (endret) Og hva er så poenget med å poste AP-logoen? newfag -------------------- Endret 10. april 2011 av TMB 10
A-Jay Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 ser du ikke at det ser ut som et øye ^^ Er det kun det? Syntes ikke det var så tydelig egentlig. 1
Error Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 Vitser er så morsomme når de må forklares.. Hvis du har fulgt med litt i media i det siste har det vært mye snakk om DLD, som er en type overvåkning. AP har vært i bresjen for å innføre dette, herav AP-logo med øye som "ser deg".
A-Jay Skrevet 10. april 2011 Skrevet 10. april 2011 (endret) Vitser er så morsomme når de må forklares.. Hvis du har fulgt med litt i media i det siste har det vært mye snakk om DLD, som er en type overvåkning. AP har vært i bresjen for å innføre dette, herav AP-logo med øye som "ser deg". Jeg skjønner jo det. Jeg syntes bare øyet var litt utydelig og vanskelig å få øye på (no pun intended), selv når jeg vet det er der må jeg legge til en del godvilje for å se det. Så denne fungerer ikke så godt for min del. Endret 10. april 2011 av A-Jay 1
Zeph Skrevet 10. april 2011 Forfatter Skrevet 10. april 2011 AP og DLD er hysterisk morosamt, så kjempegøyalt at det blir brukt i humoristiske bilete i denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå