Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både HoN og LoL er billige rip-offs av Dota uansett, og LoL er i det minste gratis.

 

HoN er da vitterlig bedre enn både dota og LoL.

 

Men det er forståelig at folk liker bedre LoL, de har tross alt et veldig noob-friendly spill, de har fjernet alt som potensielt kan gjøre spillet vanskelig og interessant.

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på å bruke flere timer i dungeons og en karakter og bruke samme tid i skytespill? :dontgetit:

 

Med sliker MMORPG spill blir man mye mer "bundet".

Når kammerater for en telefon med beskjed om et raid om to timer, og dermet prøver å komme seg hjem innen den tid, syns jeg det begynner å bli litt drøyt.

Skytespill er mer "plug'n'play" Det er ikke MMORPG.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på å bruke flere timer i dungeons og en karakter og bruke samme tid i skytespill? :dontgetit:

 

Med sliker MMORPG spill blir man mye mer "bundet".

Når kammerater for en telefon med beskjed om et raid om to timer, og dermet prøver å komme seg hjem innen den tid, syns jeg det begynner å bli litt drøyt.

Skytespill er mer "plug'n'play" Det er ikke MMORPG.

Likevel, hvis jeg bruker 6-7 timer en dag på Black Ops, så er jeg forsatt mer "taper" hvis jeg brukte den tida på wow.

Tull, bruker du for mye tid på spill, er det tide på at man bør finne på noe annet :)

Uansett hva.

Lenke til kommentar

Gammel post, men må bare si det. FY FAEN FOR EN JÆVLIG STYGG UNGE! Ikke bare i oppførsel, men også utseendet. Herregud for en liten klyse.

 

Men nesten en modell når man ser på faren. Alikevel... jeg skjønner han delvis - nå er det bare å prøve å få snudd han til "rett veg".

Lenke til kommentar

Nei, jeg anser ikke muslimer som usiviliserte. Jeg anser de som personer som faktisk brenner og står for kulturen sin

Jeg brenner for min ateistiske kultur. Brenner koranen, that is.

Å ha en "ateistisk kultur", altså å være en humanetiker, innebærer at du klarer å ha respekt for andre menneskers tro og oppfatning. Å brenne koranen, bibelen eller talmud viser alt annet enn respekt for medmennesker og deres tro.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Både HoN og LoL er billige rip-offs av Dota uansett, og LoL er i det minste gratis.

 

HoN er da vitterlig bedre enn både dota og LoL.

 

Men det er forståelig at folk liker bedre LoL, de har tross alt et veldig noob-friendly spill, de har fjernet alt som potensielt kan gjøre spillet vanskelig og interessant.

 

Morsomt at du sier det. Har spilt med flere HoN fanboys og disse sier LoL er så jævlig lett. Så vi tar en runde da og kampen ender med at de dør 10 ganger og dreper 2-3 personer. Etter de sier de at spillet er møkk ræv fordi de ikke skjønner det. LoL har ihvertfall tenkt nytt og lagt på litt mer isteden for å kopierer alt fra DOTA.

 

Du kan jo ta en titt på sidene til LoL der de forteller hvorfor de har valgt og ta bort denial. Jeg regner med det er denial du tenker på når du snakker om at de har fjernet alt som gjør spillet vanskelig og interessant? eller kanskje du mener at LoL ikke har et overinnvikla stat system som man må sitte med en 10kg tung kalkulator for å regne ut? Uansett så kan du sjekke ut hva som står her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...