Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Administratorer har selv retningslinjer de må følge, etter beskjed av deres sjefer. Så slutt å terg sjefene til administratorene, det gagner ingen.

Joda, det alltid kjekt med en god "ban excuse" når vi har en kjedelig dag på jobben.

 

Men ja, det er i grunnen bare å skyte på pianisten dette. Som prinsipielt er for å tillate slike ytringer, men som aksepterer at spoiler er brukbart kompromiss. En diskusjon jeg forøvrig gjerne tar med dere, men som jeg mistenker at flertallet ikke ønsker å ta her i tråden. Ta det under Tilbakemeldinger dere som ønsker å diskutere den slags. De som tror de får stjerne og ikke rødblyant ved å poste slikt allikevel får heller åpne en pose potetgull til. Det bekymrer forumbestefar akkurat like mye som en karikatur eller to.

 

Geir :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hvorfor vil noen, noen gang brenne artenes opprinnelse? Var noen her sOm sa det.

Er den perfekt og sann? Absolutt ikke, men forsatt ikke vits Å brenne det, eneste grunnen til noen gang brenne en bok er for å overleve (tenne på bål for varme).

 

Jeg har satt på min DLD Erna Solberg plakat ved siden av en annen høyre plakat,skal bare finne en måte å overføre bildet til maskinen.

 

•hater forresten å skrive på iPod touch..

Lenke til kommentar

Fanboys gonna fanboy.

 

Skaff deg HoN, problemet løst :)

 

Det blir som å spille Age of Conan fordi det er køer på World of Warcraft. Det er to forskjellige spill. Get over it. Hvorfor klarer ikke folk å akseptere at folk vil spille LoL fordi de liker det, ikke fordi de er for gjerrige til å kjøpe HoN?

Endret av Pokey
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fanboys gonna fanboy.

 

Skaff deg HoN, problemet løst :)

 

Det blir som å spille Age of Conan fordi det er køer på World of Warcraft. Det er to forskjellige spill. Get over it. Hvorfor klarer ikke folk å akseptere at folk vil spille LoL fordi de liker det, ikke fordi de er for gjerrige til å kjøpe HoN?

 

Pokey gonna Pokey. Nuff said.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men HoN er bra, ikke sant? IKKE sant?

IKKE SANT? :yes: :yes: :yes: :yes:

 

Fanboys gonna fanboy.

 

Skaff deg HoN, problemet løst :)

 

Det blir som å spille Age of Conan fordi det er køer på World of Warcraft. Det er to forskjellige spill. Get over it. Hvorfor klarer ikke folk å akseptere at folk vil spille LoL fordi de liker det, ikke fordi de er for gjerrige til å kjøpe HoN?

Jeez, ta det med ro, lol.

Disser ingenting, jeg bare poengterte at det er ingen form for kø i HoN.

: p

 

Forresten, u MAD?

 

edit: opps, var visst Pokey.

penn-barbrady.jpg

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...