Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bedre enn Hallelujah av De Nye Gitarkameratene.

Edit: De heter vel kanskje ikke det nå lenger? Samma.

Endret av Ajaco
Skrevet

Jeg ler hver gang jeg ser Lillebjørn Nilsen eller bare hører navnet hans. En kollega ble intervjuet av NMI på en festival og klarte å få journalisten til å tro at Lillebjørn egentlig het "Havrebjørn".

cool-story-bro.jpg

• Liker 4
Skrevet

Jeg ler hver gang jeg ser Lillebjørn Nilsen eller bare hører navnet hans. En kollega ble intervjuet av NMI på en festival og klarte å få journalisten til å tro at Lillebjørn egentlig het "Havrebjørn".

post-68434-1283534035,5952_thumb.jpg

• Liker 2
Skrevet (endret)

Herregud. Blir seriøst lei meg hver gang jeg ser noen får en "COOL STORY, BRO" eller "UMAD?" trykt opp i trynet etter å ha fortalt noe. Er det seriøst folk som syntes det er morsomt å gjennposte det samme bildet om og om igjen? Det er kanskje essensen av /b/, men håper inderlig ikke jeg er den eneste som mener /b/ er det dårligste boardet på hele 4chan.

Personlig er jeg bare innom /g/ og /sci/ daglig, selv om disse boardene ikke er til å skryte mye av heller, så er det ihvertfall en og annen kvalitetstråd i blant alle >mfw. (Jada, klar over at disse også kan forekomme på /b/...)

Just my two cents.

inb4 COOL STORY, BRO and UMAD?

Endret av JarlG
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Herregud. Blir seriøst lei meg hver gang jeg ser noen får en "COOL STORY, BRO" eller "UMAD?" trykt opp i trynet etter å ha fortalt noe. Er det seriøst folk som syntes det er morsomt å gjennposte det samme bildet om og om igjen? Det er kanskje essensen av /b/, men håper inderlig ikke jeg er den eneste som mener /b/ er det dårligste boardet på hele 4chan.

Personlig er jeg bare innom /g/ og /sci/ daglig, selv om disse boardene ikke er til å skryte mye av heller, så er det ihvertfall en og annen kvalitetstråd i blant alle >mfw. (Jada, klar over at disse også kan forekom på /b/...)

Just my two cents.

post-68434-1283534563,8677_thumb.jpg

post-68434-1283534673,4002_thumb.jpg

Endret av GrandMa
  • Liker 2
Skrevet

u-mad1.jpg
  • Liker 3
Skrevet

Personlig er jeg bare innom /g/ og /sci/ daglig, selv om disse boardene ikke er til å skryte mye av heller, så er det ihvertfall en og annen kvalitetstråd i blant alle >mfw. (Jada, klar over at disse også kan forekomme på /b/...)

Just my two cents.

cool-story-bro.jpg

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...