Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som er skremmende er at sangen er skikkelig bra!

Om man liker fryktelig musikk, kanskje.

Joda! Jeg er ikke noe R&B fan, men den sangen var ikke langt ifra dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst, sjekk ut det meste av Autotune the news. Masse bra der, samme folka og de vet faktisk hva de holder på med. Melodiene og harmoniene er ace :) De har en veldig bra remix av Double rainbow :)

Skrevet

Æsj, autotune er en skamplett i musikkhistorien uansett. At de lager melodier av nyhetssendinger gjør det ikke noe penere å høre på. Med mindre du er fanatisk Kanye West-fan, da høres vel all autotune awesome ut.

Skrevet

Æsj, autotune er en skamplett i musikkhistorien uansett. At de lager melodier av nyhetssendinger gjør det ikke noe penere å høre på. Med mindre du er fanatisk Kanye West-fan, da høres vel all autotune awesome ut.

Autotune er et fint verktøy. I visse sanger har det noe å tilføye. Men skal Autotune brukes skal det være åpenlyst og være en del av sangen. Autotune som juks har jeg lite til overs for.

Skrevet

Hadde det ikke vært bedre om dere lagde en egen tråd om autotuning er bra eller ikke? Og vær så snill, ikke begynn med en avenged sevenfold krangel.

Skrevet

Fy faen jeg lo! :laugh:

Woah, jeg hadde helt glemt av den sarkastiske stemmen hans i åresvis, men når jeg leser denne husker jeg den igjen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...