medlem-108338 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 Åja, den ja. Vel, alt du måtte gjøre for å få rette endingen var å stå på taket og ha fullført alle hovedoppdragene 8687878[/snapback] Jeg gjorde alle hovedoppdragene men eg snakket ikke med Isabella etter på.. Men vet du hvordan jeg skal redde di siville ut uten di forsvinner? :S Og hva må eg gjør får å få the true ending .. er det eks et extra oppdrag eg må gjør?
Vrengtpolvott Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Militæret henter de da alle oppdragene er fullført, de evakueres eller blir drept etter det jeg har forstått. Er iallefall militæret som fjerner dem.
medlem-108338 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 Militæret henter de da alle oppdragene er fullført, de evakueres eller blir drept etter det jeg har forstått. Er iallefall militæret som fjerner dem. 8687955[/snapback] ok.. jaja kansje eg redda en for lite .. Vet noen hvordan man får the true ending da? hva må man gjør?
Vrengtpolvott Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Gjør alle oppdragene i spillet, og prat med Isabella på slutten, og likevel nå bort til helikopter plassen. Etter at rulleteksten er over fortsetter spillet.
medlem-108338 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Skrevet 24. mai 2007 Gjør alle oppdragene i spillet, og prat med Isabella på slutten, og likevel nå bort til helikopter plassen. Etter at rulleteksten er over fortsetter spillet. 8688245[/snapback] åjah.. ikke så vanskelig da.. vis du ikke rekker det får du overtime.. da har jeg egentlig ikke mer spørsmål.. for poste ett nytt vis eg har et !
Vrengtpolvott Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Det er det som er overtime, du må spille ferdig overtime modusen for å få den virkelige slutten
medlem-108338 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 Det er det som er overtime, du må spille ferdig overtime modusen for å få den virkelige slutten 8690894[/snapback] så når du er ferdig med overtime på slutten får du the true ending i samme sleng? (Blir Overtime The true ending på slutten?) Eller mente du at jeg måtte spille ferdig overtime, og så begynne på ny å gjøre akkurat det samme liksom? er dårlig å forklare men du får prøve
eliph Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Kan gi deg et par andre tips og, i tilfelle du skal spille gjennom spillet en gang til. I den boksjappa hvor du skal redde de to japanske gislene finner du en bok som heter Criminal biography/novels. Hvis du har den i inventoryen så vil alle "skarpe" våpen (sverd,motorsag,kniver osv.) vare 3 ganger så lenge. Samme med ei bok som gjør at alle health potion gir dobbelt så mye liv. Det beste er da å bare hamstre opp med motorsager. Gå inn og hent motorsaga oppe i kontrollhuset til berg og dalbana i Wonderland Plaza, så går du ut av områder slik at det blir loadet på nytt. Når du går inn igjen i Wonderland Plaza vil motorsaga ligge der igjen. Utstyrt med 2-3 motorsager og boka som gjør at den varer 3 ganger så lenge, så vil spillet være easymode og MYE artigere.
eliph Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Det som skjer i overtime mode er at du og Isabella er igjen på kjøpesenteret. Det man skal gjøre da, er å samle forskjellige ting rundt om på kjøpesenteret slik at Isabella kan lage en antidote. Hvis du fullfører den questlinen så vil du ende opp med den "the true ending".
medlem-108338 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 Det som skjer i overtime mode er at du og Isabella er igjen på kjøpesenteret. Det man skal gjøre da, er å samle forskjellige ting rundt om på kjøpesenteret slik at Isabella kan lage en antidote. Hvis du fullfører den questlinen så vil du ende opp med den "the true ending". 8697393[/snapback] Ah konge takk
Amored Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Still deg oppå eskene ved siden av inngangen til butikken, og skyt på henne rett før hun prøver å skyte deg. Det er ikke så vanskelig. Når hun kjører unna, bare hopper du ned, så kommer hun tilbake. Da hopper du oppå eskene igjen, og gjør det samme. Fortsett slik til det kommer en "cutscene". Håper jeg skrev det forståelig nok.
Vrengtpolvott Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Det desidert letteste er jo å ta motorsaga til Adam, og smekke til hu en gang med den så har du allerede vunnet.
medlem-108338 Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 (endret) Still deg oppå eskene ved siden av inngangen til butikken, og skyt på henne rett før hun prøver å skyte deg. Det er ikke så vanskelig. Når hun kjører unna, bare hopper du ned, så kommer hun tilbake. Da hopper du oppå eskene igjen, og gjør det samme. Fortsett slik til det kommer en "cutscene". Håper jeg skrev det forståelig nok. 8703483[/snapback] Hadde du lest hele posten hadde du funnet ut at jeg er ferdig med spillet for lenge siden.. jeg hadde noen nye spørsmål som gjorde posten aktiv igjen Endret 26. mai 2007 av CatoZ
Amored Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Hadde du lest hele posten hadde du funnet ut at jeg er ferdig med spillet for lenge siden.. jeg hadde noen nye spørsmål som gjorde posten aktiv igjen 8706489[/snapback] Okidoki...
medlem-108338 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Skrevet 27. mai 2007 jeg greide fint å ta henne med slå våpen 8714471[/snapback] hvilken lvl var du da?
T-Bear91 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 husker ikke har spilt igjennom det så mange ganger. bare skaffe seg noen sterke våpen =)
medlem-108338 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 husker ikke har spilt igjennom det så mange ganger. bare skaffe seg noen sterke våpen =) 8722160[/snapback] ok.. Når man skal ha Indoorsman (være inne i 24 timer i strekk) Gamescoren kan jeg være inni security rommet å vente?
T-Bear91 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 (endret) mhm. faa frank til aa løpe i et hjørne. så kan du gjøre noe annet imens. outdoors man kan gjøres på helikopter plassen eller no. det gjorde jeg Endret 28. mai 2007 av BloodSpiller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå