Gå til innhold

Hva/hvordan grinda du til din epic flying?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har bygd meg imba pve spec og grinder for harde livet. enkelt og greit. selger spesifikke drops. solgte bla. 600 netherweave i går til en fyr osv. reputation ting selger også som f. så der er det penger å tjene. også er ugjorte quest veldig bra siden det er masse gull og rewards og hente inn

Lenke til kommentar

Gjorde instances helt til jeg hadde max rep selv (for eks Ramparts/Blood Furnace til nesten honored med thrallmar) før jeg startet quests hos de for å få mest mulig rep på vei mot revered for key's. Gjorde dette hos alle de nødvendige factions så sant jeg kunne. Hadde vel nermere hele Blades Edge, Netherstorm og Shadowmoon (hadde ikke vert i de 2 siste i det heletatt da jeg ble 70) igjen da jeg ble 70, mye penger å hente på resterende quests.

Ellers så er det som nevnt over en del penger å hente i rep-items som fel armaments osv.

Endret av TRS
Lenke til kommentar

Gjorde alle quest i alle land uten å bruke penger på annet enn ammo

og litt annet smått.

Kom til outland med 400 i minus (lånt av en kompis) og hadde Epic når jeg skulle begynne på shadowmoon.

Bare penger fra quests og drops som gikk på ah.

Lenke til kommentar

En kombinasjon av questing/grinding/mining, men hovedsaklig mining som er en bra pengemaskin. Begynte ikke med mining før etter lvl70 noe som betød et par-tre dager i Azeroth først for å få min mining-skill opp på 300. 300 til 375 tok bare et par timer i Outland. Solgte alt av utrangert soulbounded gear jeg hadde i banken til vendor for ca. 100g. Solgte 400 Netherweave som jeg hadde tenkt å bruke selv for å få min skill i tailoring opp senere (sheesh!). Solgte absolutt alt av drops fra grindingen, inkludert tre blue items. Tjente dessuten ca. 200g tilsammen på "kjøpe-billig-selge-dyrt"-taktikken i AH. I tillegg greide jeg å motstå fristelsen til å sløse vekk gull på impulskjøp. Hadde i underkant av 1000g når jeg bestemte meg for å gå for epic flying mount.

 

Alt dette betød mye blod, svette og tårer - mye knallhard jobbing over en periode på omkring to uker. Var det verdt det? Jeg vil si: tja. 5200g er skrekkelig mye penger, menmen. Det går ihvertfall ufattelig mye raskere å forflytte seg fra A til B i forhold til tidligere. Det normale flying mountet er i tregeste laget.

Lenke til kommentar
Jeg hadde sex med en jente..

8518904[/snapback]

:!: Var vel motsatt.

8518932[/snapback]

 

Tror vel egentlig ikke at han fikk noe gull av det nei :!:

 

Litt tåplig å skrive det "Instict", ettersom alle har lest posten av den rare amerikanske dama som solgte seg selv for WoW gull :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...