Gå til innhold

Hva/hvordan grinda du til din epic flying?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg dinga 70 igår kveld og var akkurat 200G short for å kjøpe flying mount..blæ. Men får jo 11-12G pr quest nå så det går vel greit. Har hele Shadowmoon valley å queste i. Har sendt penger til nyoppstarta alts også over tid.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Du tjener nok ikke over 1000g i Netherstorm

Er jo 500 Q i netherstorm og shadowmoon, gjør man dem etter 70 tjener du iallefall 5000g.

 

Ser ikke problemet med å kjøpe flyvende mount, når man er 70 har man drept nok til å kjøpe mounten om man looter all grå og har litt flaks med loot.

Iallefall om man kan selge alt og ikke bruker primals og gear selv.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hadde nok gull før BC, tjent på AH-kjøp/salg (var oppe i 700 items på AH en stund), transmuting av undeath->water (1->7-8g) og lett farming av herbs til potions (ghost mushrooms i Skulk rock, grave moss i SM gy) som ble solgt til Naxx-guildet på serveren.

8519586[/snapback]

 

Bare en liten ting jeg har hatt lyst til å spørre om. Hvor mye gull har du nå? Hvor mye er det meste du har hatt? Og da mener jeg samlet påa lle chars på samme server.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikke kjøpt meg epic flying mount, men har hatt råd til det flere ganger :/

Men i stedet har jeg kjøpt epix osv :)

 

Hvis jeg skal kjøpe epic flying mount får nok jeg ett problem siden jeg snart har tre lvl 70's, og da må jeg finne ut hvem som bør få det.

Lenke til kommentar

Beste farme tipset jeg har er å skaffe dere skinning og herbalism.

Har tjent hauger av gull bare på det.

Støtter også opp det War nevner, grå items = vendor trash. Masse å tjene på det også. Skaff dere også et addon som måler verdien på items.

Tar man en quest som det er en reward dere ikke har behov for, vil den viste hva du får mest for hos vendor.

Alle ymse grønne BOE drops dere plukker opp selg på AH, har dere en alt med enchanting send det til DE isteden. Mats selger alltid bedre enn itemprisen du kan få på AH.

 

Så langt er det beste farmestedet jeg har funnet Terrokar. Rundt i skogen der er det masse av dyr og herbs. Drep alt dere ser av spiders for silk, og venom sacs. Samme med Basiliker, omtrent alt dem dropper med hvit skrift selger som fy.

Masse planter å farme med herbalism der også, mange av plantene du plukker kan droppe mote of life.

Går du lei det her stikk bort til Shadow Tomb og farm litt på orcene. Fått masse cloth fra dem og grønne items. Best av alt dropper dem marks til reputation med Aldor som du lett kan selge på AH.

Lenke til kommentar

Har jeg forstått det riktig: Den depositen man betaler for å legge et item ut på AH får man ikke igjen når man får Aution Expired.

 

Grønne og blå 61-70 items koster en del å legge ut så jeg lurer på om det faktisk lønner seg på en del items i lengden...

Lenke til kommentar

Slik det er på min server selger alt, uansett dårlige stats eller ikke. Sett prisen litt under for hva enchanting mats ligger på. Folk med enchanting kjøper items i fleng for å skaffe mats, eller ta DE for så å selge mats.

Klart det her kan være forskjellig fra server til server.

Beste er som sakt å ha en karakter med enchanting, så du kan ta DE selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...