Gå til innhold

Hva/hvordan grinda du til din epic flying?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå mangler jeg Ca 1800 til epic Flying.... ingen Qs left på main char =(

 

får vell bare fyre løs på roguen som er 66 da XD

 

uansett var det mange tips å plukke opp her

det jeg valgte å gjøre var for det meste Qs men også selling av primal fire/netherweave cloth hanker in masse G på det ;) de3,2-3,3k gold jeg har nå har jeg tjent på litt over en uke ;)

Lenke til kommentar

Grinder ikke. Pengene jeg tjener blir brukt på rep så jeg kan få meg bedre gear. Epic flying mount kommer neppe til å bli aktuelt på mange måneder. Det er alltid noe bedre å bruke pengene på som kan lede til utstyr. Epic flying mount leder ikke til noe som helst og blir derfor sisteprioritet.

Lenke til kommentar
Grinder ikke. Pengene jeg tjener blir brukt på rep så jeg kan få meg bedre gear. Epic flying mount kommer neppe til å bli aktuelt på mange måneder. Det er alltid noe bedre å bruke pengene på som kan lede til utstyr. Epic flying mount leder ikke til noe som helst og blir derfor sisteprioritet.

8534927[/snapback]

 

/salute veldig god tankegang, eller som vi kaller det på økonomi studiene: homo sapiens economicus!

Lenke til kommentar

Questet meg til ja rundt 3k...farmet motes og solgte på AH for 1.5k og resten fikk jeg låne av en RL kamerat.

 

At motes selger så bra er sinnsykt spør du meg. Dem er utrolig lett å farme. Jeg farmet 10 primal mana og 10 primal shadow på et par kvelder for å lage fireguard. Folk må være late:) MEN jeg tror faktisk en del folk kjøper gull og da sitter dem jo rimelig løst hos dem hehe. Kjenner mange fjortisser på serveren min som tidligere tigget gull som nå flyr rundt med epic flight og greier....

Lenke til kommentar

Som warrior har du nok ikke problemer med å farme shadow og mana. Litt værre med de andre.

Selv kunne jeg kjøpt epic ved launch, men det vil aldri skje. Fatter rett og slett ikke poenget. Enten jeg grinder gull eller instanser så har jeg fint lite bruk for epic mount. At folk bruker penger på gear derimot, det synes jeg er helt ok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Questet meg til ja rundt 3k...farmet motes og solgte på AH for 1.5k og resten fikk jeg låne av en RL kamerat.

 

At motes selger så bra er sinnsykt spør du meg. Dem er utrolig lett å farme. Jeg farmet 10 primal mana og 10 primal shadow på et par kvelder for å lage fireguard. Folk må være late:) MEN jeg tror faktisk en del folk kjøper gull og da sitter dem jo rimelig løst hos dem hehe. Kjenner mange fjortisser på serveren min som tidligere tigget gull som nå flyr rundt med epic flight og greier....

8572972[/snapback]

 

3000g på questing? Rimelig bra... Grinda du til level 70 eller?

Lenke til kommentar

epic flight sparer deg for alle dem gulla du ellers bruker på FP-transport:) Selvsagt skal du spille noen år for å spare inn igjen 5k gull men men, personlig har jeg spilt siden release så hehe.

 

Dem aller fleste jeg vet om syntes epic flight er en fin ting å ha og vel verd 5k gull:)

Lenke til kommentar

Litt OT, men syns dere det er verdt å bruke penger på den vanlige flying mounten (65%) ved lvl 70? Hva koster det totalt hvis man har Epic riding mount skillen fra før?

 

Eller bør jeg bare spare i evigheter til jeg har 5000 istedet..Ligger rundt 8-900G nå og er lvl 69.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jo, men hva koster det da? Jeg er mage og har epic riding.

 

Koster meg bare 100G å skaffe flying mount ved 70 altså? Ikke 800G ekstra i flying skill elns.`? Sure, man kan jo si at Epic warhorse koster bare 100G, og ikke nevne at selve riding skill koster 700 ekstra.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Du må kjøpe vanlig flying mount skill før epic ja. 1000g elns, husker ikke.

 

Epic flying er waste av 5000 gull tho. Med mindre du flyr rundt med et gathering proffession eller to dagen lang er det ikke mye vits med det. Jeg angrer hvertfall..

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...