Gå til innhold

Trailer: Call of Duty 4: Modern Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ikke værst ut nei, men kan ikke se at jeg ser så frem til CoD4. Tipper en eller annen galning i Russland har fått patriotiske støt i nervne og vil gjennoppbygge det gamle sovjet, mens den ultrarambohelten fra USA får fortalt at dette er feile saker og dermed må denne patrioten dø. Så legger man hele Russland og deler av europa død og øde mens man springer frem og tilbake for å knerte denne patrioten.

 

Håper jeg tar feil da, er hungri etter et godt FPS spill som ikke omhandler WW2 og som har nogenlunde realistiske våpen. Alla Soldier of Fortune serien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cWCmM4Uy

Så elendig ut.

 

Ikke overraskende med tanke på at det er CoD serien.

 

Sikkert greit for de som liker scripted rail shooters.

 

Microcosm with tanks anyone?

Lenke til kommentar
Huff, dem burde ha lagd et WW1-spill istedet syns nå jeg

8505129[/snapback]

 

Hvordan ville det fungert da?

 

Oppdrag 1:

 

12 hour shift, try not to get your brains blown out by german snipers. (spill tiden går selvfølgelig i real time siden det er mer autentisk!)

 

Oppdrag 2:

 

Storm the german trenches, take out the first trench.

 

Take out the german command bunker and/or kill or capture the german officers.

 

Secondary objective:

 

Destroy the howitzers to allow more troops to survive over no mans land.

 

Dette oppdraget går sådann "CHAR", og bang "you got your brains blown out for brittain"

 

Det bør også bli sagt at noen her ser ut til å vite svært mye om skytevåpen, men oppfører seg likevel som små drittunger som har mistet slikkepinnen.

 

Syns dog de kunne laget en ny serie enn å bruke CoD, men så lenge spillet blir bra så kan jeg ærlig talt ikke si jeg bryr meg.

Lenke til kommentar

Då kan diskusjonen rundt Desert Eagle og ammunisjon fortsette her, eg har flytta ein bråte med innlegg over.

 

Eg vil minne om våre retningslinjer:

#4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder.

Brudd på desse kan føre til utdeling av advarsler!

Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein p_pm.gif eller bruke p_report.gif-knappen.

Lenke til kommentar
På tide at de beveger seg vekk ifra WW2..De har tross alt har ww2 i 3 spill nå..

Nok er nok..Så det er på tide at de oppdaterer seg litt...

8493047[/snapback]

 

Ville bare rette litt. De har: Call of Duty, COD big red one, COD 2, COD 3 road to victory og COD 3 de har 5 som jeg har i hode, bare for å pirke litt.

 

Men synes det er leit at det går vekk fra WW2 det finnes andre spill jeg vet men det var liksom ekstra kult med CoD

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på nårtid dette spillet kommer ut?

Og er det noen her som har noen anelser om minmumskrave til pc for å kjøre dette spillet?

8493425[/snapback]

 

Det er nok nestegenerasjons spillmotor det er snakk om her, og noe sa "unreal 3" til meg fra første glimt av traileren. Om det stemmer, trenger man Shadermodel 3.0 på skjermkortet iallefall, om man skal basere seg på Rainbow Six: Vegas. Ellers tror jeg ikke at det er noen fastlåste begrensninger for hardware, og CoD-teamet har tidligere vært relativt flinke til å tilpasse spillene for svakere maskiner også.

8493667[/snapback]

 

Ingen offisiell dato enda, eneste er Fall 2007 som kan bety helt til november 2007. Noe som passer bra med tidligere releaser. Stort sett all COD spill har kommet før jul.

 

Når det gjelder spillmotoren så er det bekreftet fra IW at den er laget av de.. Så ingen Q3 eller U3 motor her!

 

 

Hmmm sukk, jeg trodde kanskje Call of Duty 4 skulle kanskje være den gangen man endelig kunne spille andre verdenskrig fra Tyskernes ståsted... Men det blir vel en fjern drøm å invadere Norge, Frankrike, Polen og kjempe til siste mann i Berlin...

 

Men det ser ikke verst ut dette her heller, får håpe at man slipper å spille i ørkener hele tiden da, er ikke det mest kjekkeste landskapet man kan finne på i verden...

8494797[/snapback]

 

Har du hørt om COD2: Rise og the Resistence? Det er en kommende utvidelse pakke til COD2 som tar for seg dette. Nye oppdrag og våpen både i SP og MP. Omhandler motstandsbevegelsen i blandt annet Polen, Frankrike med flere. Utgivelse er planlagt før COD4.. Jeg blir å post når, da jeg er med i utviklings temet ;)

 

Blir dette DX10 spill?

8495219[/snapback]

 

Ingen vet ennå.. :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så på bevegelsen til den ene figuren som faller og støtter seg til bakken med geværet - det minte meg skrekkelig mye om Euphoria. Noen som vet hva slags A.I.-motor/fysikk som vil bli brukt i spillet?

 

For de som ikke vet hva jeg snakker om: Euphoria-motoren gir AIen realistiske trekk - søk på youtube for demofilmer.

 

Edit: Leste litt på Wikipedia og bet meg merke i dette...

 

Call of Duty 4: Modern Warfare has been announced to have a fresh, new mode, called, "Realism Mode". In Realism mode, a single shot can kill you in the chest, heart, etc. While getting shot in the leg will cause you to fall down [...]

 

Høres jo dritfett ut! :dribble:

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...