Gå til innhold

intrevju med ken kutaragi


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og giant enemy crab?

 

Nå er ikke jeg noe engelsk lydbok men jeg skjønner fint lite av hva Ken Kutaragi sier.

Hører noe av det han sier men greier ikke sette det sammen til noe meningfyllt.

 

supercomputer....graphics.... entertainment..... stock change....... formula 1....

 

Edit: Som han under meg sier: dette er jo fra 2006 :hrm:

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Forresten, Digi.no på sitt beste.

 

"Playstation-sjefen mistet jobben [...]

 

 

Årsaken til oppsigelsen er klar: Playstation 3 ble forsinket og svindyr - den avanserte maskinen som har en innebygget dyr Blu-Ray-spiller koster 6000 kroner her i Norge. Det vil si at du kan kjøpe deg både en Microsoft Xbox 360 og en Nintendo WII for samme prisen".

 

Makan til Se og Hør-journalistikk...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Fullstendig usaklig. Du kan jo kanskje grave opp alle disse tulleutsagnene til Harrison.  :)

8493559[/snapback]

 

Nå var det ikke det som var topic, samt at det fantes en tråd for ikke lenge siden. Men jeg kan vel hinte til et vis utsagn av Harrison rettet mot DS ;)

8493576[/snapback]

 

Jaja, det var ikke værre å diskreditere det utsagnet.. Better luck next time Bear.

 

On Topic.. Fyren er ikke god å forstå nei, men det er liten tvil om at han har fortjent litt ros.

 

Jeg repeterer meg igjen forøvrig.. Hva er det han snakker om angående Howard Stern? Går de inn på en avtale med "Howard on demand" video vil de selge en PS3 til hver eneste redneck i USA.. Utrolig populær der borte han karen der. :cool:

 

EDIT: Æsj.. Er jo en gammel video fra 2006 jo. :p

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...