Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til Berlin i juni. Sammen med dama og mor min. Torsdag til søndag. Hærlig helg blir det. Ellers blir det mulig en tur til Skien etter det på fotballkamp sammen med en kompis.

Skrevet (endret)

Var 18 dager i USA i påsken (Florida - Fort Lauderdale, Orlando) Så nå har vi bestilt en 19 dagers tur til neste år også! HERLIG!

Da går turen fra Norge - Tyskland rett til Miami (slipper omveier opp i landet) hvor vi skal være noen dager før vi drar ut på et 4-5 dagers cruise i Karibien. Der skal vi besøke 2 øyer. (Den ene heter Nassau, Bahamas) og etter cruiset blir det Fort Lauderdale.

Åååh jeg gleder meg! :D

Endret av DSG
Skrevet
Åååh jeg gleder meg! :D

Jeg gleder meg også. Om fem uker går turen til Houston. Derifra kjører vi, i løpet av to dager, til Orlando. Der blir vi i ca. en uke før vi somler oss langs Mexico Gulfen til New Orleans. Etter noen dager der går turen til slekt og venner i Houston og en uke med basengsløving og shopping.

Åååh jeg steike som jeg gleder meg! :D

Skrevet

Var i Tokyo i februar og det var en stor opplevelse. Bodde på hotell ved Kanda i gangavstand fra Akihabara.

Veldig velorganisert samfunn og det er trygt overalt (I alle fall alle steder jeg så). Mye rart å få med seg.

Skrevet

Med tog må dere antagelig via Shinjuku stasjon. Det er verdens mest trafikerte stasjon med nesten 4 millioner reisende i døgnet, flere togselskaper som skal til de samme stasjonene fra forskjellige peronger og med forskjellige billeter, og alt av merking er stort sett på Japansk. Å prøve seg på første togbytte i Japan og med all bagasje på den stasjonen er absolutt ikke å anbefale.

Og så er dere godt plassert til å få med dere Yoyogi Park på søndag. Husk å få med den delen som ligger helt vest i parken.

Skrevet

Nettopp bestilt reise til Riga i slutten av Juli. Blir deilig å komme seg litt bort. Billig var det også, tror kanskje det er billigere å feriere der enn å bo hjemme! Skal også reise litt før den tid, men blir mest på impuls.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...