Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet
robertaas skrev (2 minutter siden):

Takk, er god på å planlegge og booke, mangler bare litt inspirasjon. Er fullbooket til neste juli. Flyr dit og har i økende grad klart få med meg spesielle lokale arrangementer.. og gjerne et slott. Det er de jeg listet som er de mest aktuelle stedene i Finland som jeg enda ikke har besøkt.

https://www.google.com/search?sca_esv=a0f38eb77c23691f&sxsrf=AE3TifM6D3dOug1iYXh_n4gY5ooPmPsRCA:1753804997082&udm=2&fbs=AIIjpHw2KGh6wpocn18KLjPMw8n5Yp8-1M0n6BD6JoVBP_K3ffB2qfSONW7ee8lFF0ntsTYOj9VYXEzXdnGXmkBI_6DlOy-eCMLK6dVgjEaAsTgz5ThfQ5kS-Vz8L59JtHX7eiAXmv70Op8Cef3wuYVV9iJGVkxoVto5nkWx0ONeDg8DjoLVGxdpH0WP5Ea7hi17BpXYbS-9&q=linnat+suomessa&sa=X&ved=2ahUKEwii1OzeuOKOAxWu7rsIHTt4C2IQtKgLegQIEhAB&biw=1100&bih=508&dpr=1.75

Videoannonse
Annonse
Skrevet
robertaas skrev (5 minutter siden):

Takk, er god på å planlegge og booke, mangler bare litt inspirasjon. Er fullbooket til neste juli. Flyr dit og har i økende grad klart få med meg spesielle lokale arrangementer.. og gjerne et slott. Det er de jeg listet som er de mest aktuelle stedene i Finland som jeg enda ikke har besøkt.

Hvilken type av musikk vil du helst høre? 2-3 dagers festivaler på samme plass?

Skrevet
robertaas skrev (15 minutter siden):

Takk, har sett noen av disse slottene allerede. Foretrekker slott hvor de har gjenskapt gammelt interiør som man kan besøke, altså ikke bare tomme skall.

Mens det snakkes om slott... - har du vært på dette? Frankrike, ikke Finland. 

✔ Velkommen til nettsiden til Château de Chenonceau Det slottet var veldig fint :) Reagerte på hvor små sengene var. Det var nesten som barnesenger, men så har folk blitt litt høyere siden da også så...

• Liker 3
Skrevet (endret)
Jarmo skrev (34 minutter siden):

Hvilken type av musikk vil du helst høre? 2-3 dagers festivaler på samme plass?

Tenkte helst på andre typer festivaler og i alle fall ikke rene musikkfestivaler. Loturlanternefestivalen i Seoul, lysfestivalen i Ghent, Pflasterspektakel i Linz, Santa Tecla som de har flere steder i Catalonia og Ducasse i Mons er eksempler på spennende festivaler som jeg anbefaler. Det er større arrangementer som sprer seg over mye av byen og det er veldig forskjellige aktiviteter og underholdning som man kan gå mellom. Har også klart få med med et arrangement av Olivier Grossetête som dukker opp på stadig nye steder. Ser etter hvor noen andre litt i samme gate dukker opp, men husker ikke hva de heter. 

Endret av robertaas
  • Liker 1
Skrevet
leticia skrev (10 minutter siden):

Mens det snakkes om slott... - har du vært på dette? Frankrike, ikke Finland. 

✔ Velkommen til nettsiden til Château de Chenonceau Det slottet var veldig fint :) Reagerte på hvor små sengene var. Det var nesten som barnesenger, men så har folk blitt litt høyere siden da også så...

Takk, vet om veldig mange franske slott som jeg ikke har besøkt, men prøver sette det sammen med andre aktiviteter for en spennende helg. Har faktisk ikke vært i Tours og finner sikkert mye annet der, men byen er så kronglete og langt fra CDG at jeg ikke klarer komme meg dit fredag etter jobb.

• Liker 1
Skrevet
robertaas skrev (5 minutter siden):

Takk, vet om veldig mange franske slott som jeg ikke har besøkt, men prøver sette det sammen med andre aktiviteter for en spennende helg. Har faktisk ikke vært i Tours og finner sikkert mye annet der, men byen er så kronglete og langt fra CDG at jeg ikke klarer komme meg dit fredag etter jobb.

Det skjønner jeg godt kan bli litt vanskelig. Vi kjørte den veien på vei fra sør til nord på fjorårets sommerferie. :) 

Skrevet

Skal Rio Gøteborg på konkurranse i slutten av august. Skal vel en ukes tid til Madrid og Valencia i oktober også. Alt for lenge siden jeg har vært i Spanien så gleder meg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...