Dubious Skrevet 29. april Skrevet 29. april (endret) Er vel på en måte ferie, da jeg skal på biltur. Blir Trondheim til Drammen natt til mandag da jeg har en avtale kl 8 mandag, så jeg må starte senest midnatt, men det blir nok noe tidligere enn det så jeg kan ta pause(r). Kjører til Bergen på tirsdag ettermiddag/kveld. edit: Blir å kjøre E39 hjem. Aldri kjørt den veien og det blir en en gangs opplevelse. Mange ferger, men jeg har fergeavtale så det blir 50% rabatt. Ingen andre planer så det blir å bruke så lang tid jeg gidder. Endret 8. mai av Dubious
robertaas Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Denne måneden går turen til Isle of Man for å se spor etter vikinger.. og rømte kenguruer som har en økende bestand. Fra Laxey hvor det før var laks i elven kan man ta antikvarisk trikk opp til snaufjellet som de kaller Snaefell. Dumt å vente til juni for da suser motorsykler rundt i over 300 på smale og ujevne veier. Uten fartsgrenser kan det i teorien oppleves hele året. Så går turen til Ely som er praktisk base camp for å nå slott i området. Skulle egentlig til en annen by men måtte for andre gang kanselllere reisen dit da de enda ikke er ferdige med å pusse opp slottet der. Etter dette er kun 10 andre reiser booket. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå