Gå til innhold

Sony Ericsson K800i Ferrari Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var stilig. Men er den bare halvferdig? Ingen bilder forfra :p

 

Det er kanskje ikke så vansklig å lakke en selv? Det er vel egentlig bare å spraye dekselet rødt og deretter maskere den og spraye de umaskerte stedene sorte? Eller ligger det mer arbeid bak dette? Kunne tjent mye på å spraye deksler og solgt dem på eBay :p

Lenke til kommentar

I og med at dekselet allerede er sort, så er det vel bare å maskere de delene der det står Sony Ericsson og logoen, linsedekselet osv. og lakke resten rødt.

 

Kanskje jeg får testet en "Nokia 3310 Ferrari Edition" en dag :p Den kan jeg iallefall prøve meg på. Fungerer det bra, kan jeg prøve på andre deksler.

 

Men å lage for eksempel Ferrari deksel, krever det avtale med Ferrari? jeg kan for eksempel ikke sette et hvilket som helst merke på mobiltelefonen og selge det uten avtale med eierene av merke (selv om jeg opplyser kjøperen om at det er laget av meg og ikke for eksempel Ferrari). Right? :)

Lenke til kommentar
Må male på der det står "Sony Ericsson" igjen da, ikke enkelt å maskere der.

8492912[/snapback]

På baksiden av batterilokket nederst, er det to små hull bak SE logoen og tekst. Tar man en synål, kan man sprette disse ut, lakkere og så putte dem tilbake. Fyren har nok ikke maskert bokstavene nei :lol:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...