Gå til innhold

This is living 18+


Anbefalte innlegg

ser for meg dette er ønsket reaksjon for sony:

 

*venner sitter å snakker*

"har dere sett den sære ps3 reklamen eller?",

"Ja, steike, ka faen va det for nokka?",

"syke greier azz, men skal du skaff dæ ps3 du da?" <----

 

det er her poenget med allt kommer, om å få ps3 opp som tema i en gruppe som snakker, og dermed kan utveksle meninger og vekke de som ikke visste at ps3 hadde kommet, til å sjekke den ut.

 

samtalen kan fortsette slik ->

 

"vurdere det Ja, prøvde den på elkjøp. prøvde motorstorm, var driiittøfft, grafikken var deilig,"

(kan også ende slik "nei har 360, den e mye tøffar, du må skaff deg èn du og, så vi kan spille på live" men det er ikke det sony vil...)

 

det er iallefall det jeg tror reklamens mål er. dere må ta i betraktning at det er bare en brøkdel som sitter på nett og saumfarer innformasjon om konsollene, så disse reklamene er for å få folk til å lure og diskutere dette med venner

 

Jeg likte den langeversjoenn av reklamen, gav mening,

Endret av Power-Z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reklamen var bare syk ja, som dere sier denne er nok laget for og trekke oppmerksomhet. Uten tvil. Men den får meg til og tenkte hva sony prøver og få fram.

 

Mener dem at hvis du elsker fotball så er PS3 tingen, hvis du elsker Sex og usensurerte snadder fra andre, så er PS3 tingen. PS3 hånterer realtime vannglass i bevegelse? PS3 er for dem som vil ut av skapet? Liker du drama, sløse med penger, blonde damer og senioritas. Da er PS3 tingen..!

 

Nei jeg kunne ha forsatt i det uendelige. Men dette fikk jeg ut av traileren ja..

Lenke til kommentar
Da er du kanskje ikke 18+ heller?

8437709[/snapback]

Jeg er 25....

 

Selfølgelig skaper denne reklamen debatt, men tviler sterkt på at det selger noe mer PS3 fordi. Jeg forbinder spill med underholdning og moro. Den reklamen der har ingen poeng noen steder. MS har noen veldig underholdende reklamer som viser fram hva spill virkelig handler om. Nintendo har noen rare også, men disse er stort sett underholdende. Er vel bedre å sitte igjen med et godt inntrykk istedet for å sitte der og ikke skjønne hva pokker man nettopp såg.

Lenke til kommentar
Da er du kanskje ikke 18+ heller?

8437709[/snapback]

Jeg er 25....

 

Selfølgelig skaper denne reklamen debatt, men tviler sterkt på at det selger noe mer PS3 fordi. Jeg forbinder spill med underholdning og moro. Den reklamen der har ingen poeng noen steder. MS har noen veldig underholdende reklamer som viser fram hva spill virkelig handler om. Nintendo har noen rare også, men disse er stort sett underholdende. Er vel bedre å sitte igjen med et godt inntrykk istedet for å sitte der og ikke skjønne hva pokker man nettopp såg.

8438089[/snapback]

Nå virker det da som at folk tolker disse meget forskjellig, så ikke alle er enige med deg.

 

Poenget er at vi kan diskutere reklamene til døde, men det er vanskelig for oss å vite om disse har noen påvirkning på markedet.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Jeg vil tro flertallet sitter igjen med et "hva i alle dager" inntrykk. Men ja, folk vil tolke det forskjellig. De beste PS3-reklamene syns jeg stort sett er de med en PS3 står i et tomt rom og knuser et eller annet objekt. Den får hvertfall fram et godt poeng i det minste.

Lenke til kommentar
Faktisk så skremmer denne reklame meg mer vekk i fra PS3 for å være ærlig.

8433342[/snapback]

Da er du kanskje ikke 18+ heller?

8437709[/snapback]

 

Du må innrømme at du ikke vil være sammen med en transvestitt, en gal krigsveteran, en fyr som blir tent på fotball, en annen ninjafyr som liker å stabbe hånda si i kokende vann, en gal hore og en skummel fyr med mystisk mye penger!

Er forresten helt enig med TCi

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Jeg ser bare ikke hva alt dette har med en konsoll å gjøre, eller hva "this is living" er slags slagord for konsollen. Meningsløst og innholdsfattige minutter er reklamene og, noen som husker den creepy babyen som og skulle være en "god" reklame for PS3?

 

Tror ikke reklamen gjør PS3 noe godt, en meningsløs reklame og et litt teit slagord sier ikke mye om konsollen.

Lenke til kommentar

Adidas reklamen vet man i det minste hva det er snakk om. Du har et par sko i bildet, som gjør de mest fantastiske ting. Du vet at det er snakk om et eller annet slags par sko.

 

Er der en PS3 med i den reklamen av PS3? Nei, faktisk aldri. Hele reklamen slutter med "this is living" og så ser du en sølvtekst med "Playstation 3" og så er det over. Hadde jeg vært en non-hardcore gamer hadde jeg enten skifta kanal i mellomtiden eller sotti der som verdens største spørsmålstegn og lurt på om det var påtide å legge seg inn til menn i hvite frakker.

Lenke til kommentar
Adidas reklamen vet man i det minste hva det er snakk om. Du har et par sko i bildet, som gjør de mest fantastiske ting. Du vet at det er snakk om et eller annet slags par sko.

8442791[/snapback]

 

Nåja.. Har du ikke noensinne tenkt med deg selv, "-dette har jeg sett før.. Alt reklamemøl er helt likt og følger samme virkemiddel.."

 

Har du sett noe som ligner på PS3 reklamen? Neppe..

Lenke til kommentar
Adidas reklamen vet man i det minste hva det er snakk om. Du har et par sko i bildet, som gjør de mest fantastiske ting. Du vet at det er snakk om et eller annet slags par sko.

8442791[/snapback]

 

Nåja.. Har du ikke noensinne tenkt med deg selv, "-dette har jeg sett før.. Alt reklamemøl er helt likt og følger samme virkemiddel.."

 

Har du sett noe som ligner på PS3 reklamen? Neppe..

8442842[/snapback]

 

Det går an å lage spesielle reklamer som også fokuserer på produktet. En reklame fungerer når de som ser den snakker om produktet og ikke selve reklamen etter å ha sett den.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...