Gå til innhold

The Experience: Ønsker du å være crew?


Anbefalte innlegg

Hva skal jeg skrive om jeg er innkvartert i et crew fra før?

 

Forøvrig mangler det søkeskjemaet noe jeg anser som vesentlig, nemlig et "Annet" -felt. Sted hvor vi kan skrive evt. andre opplysninger som ikke passer seg i noen av de andre feltene. Min søknad kan virke noe rotete på grunn av dette, fordi det står ting som ikke passer i noen, men som jeg likevel føler for å få med.

 

Hvor lang tid vil det ta før søknad er registrert og godkjent og når vil ting som egen "crew-wiki" og intraforum stå klart for oss?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Alder ser jeg at var en glipp, men dette vil sjekkes opp. Jeg kan berolige dere alle med at vi vil kjøre kontroll. Kan du ikke bevise din alder - da er du ute. Enkelt og greit.

 

2. Intraforum/wiki etc er satt opp av Ueland, og i løpet av de 2 neste ukene vil crewsøknader gås gjennom. Dette vil tas fortløpende, men pr nå er det 2 ting som går på samme tid. Crewsøknader og billettsystem. Hvor billettsystem har pri noen dager.

Lenke til kommentar
Vil si at om noen skal være crew, så tenk to ganger.... Jobbe å slite utenom og få en dritt tilbake for det... Ikke en jævla genser engang

8444824[/snapback]

 

1. Syting og sutring kan du gjøre et annet sted.

2. Fjerne i såfall referansene i signaturen din, blir for dumt hvis du skal klage og så ha referanse til HWLAN 06 der.

Lenke til kommentar
Vil si at om noen skal være crew, så tenk to ganger.... Jobbe å slite utenom og få en dritt tilbake for det... Ikke en jævla genser engang

8444824[/snapback]

 

Det er kos å være crew. Du skal være bra innadvent og fiendtlig for å ikke få venner og ha det koslig på HW-LAN/HWX.

 

Det handler om mer enn hva man får igjen.

Lenke til kommentar
Det er kos å være crew. Du skal være bra innadvent og fiendtlig for å ikke få venner og ha det koslig på HW-LAN/HWX.

 

Det handler om mer enn hva man får igjen.

8450979[/snapback]

Nah... Det var ikke mye til hilsning og halleluja når du traff på meg :p

 

Ok, du er tilgitt, du så litt sliten ut...

 

Jeg fikk en helt blank side, er søknad fortsatt sendt?

Lenke til kommentar

medz: er det noen måte for feks. meg eller andre som sendte søknader tidligere å vite om vår søknad faktisk ble sendt? Har lest det ang. reloading og at søknaden skal være sendt, men er litt kjipt å ikke høre noe senere og da senere få en beskjed om at de aldri har motatt noen søknad.

Lenke til kommentar
Søknad sendt - glemte dog å skrive på skolegang :p Glemmer alltid noe men.

Håper på det beste..

8455190[/snapback]

 

Så ikke noe sted å skrive skolegang jeg, og ikke noe felt for kvalifikasjoner ell. Fylte ut kun det de spurte om, men fikk inn noe skolegang i det første feltet. Glemte også andre relevante saker jeg kunnet skrevet selv om jeg så over søknaden noen ganger :p

Endret av icebyte
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...