Gå til innhold

The Experience: Ønsker du å være crew?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Lyst til og joine crew... gøy og hjelpe til  :thumbup:  men er vell for liten :thumbdown:

8836882[/snapback]

 

16

8854390[/snapback]

 

Da er du ikke for liten, jeg var 16 da jeg ble med som infocrew ved HW-lan06.

 

Dessuten er det ikke alder det går på, men det er ferdigheter og innsatsvilje.

 

(så sant en ser bort fra security der en må være 18, og PWR der en må ha fagbrev))

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn, nå har 3 stykker sagt mer eller mindre det samme, og jeg sier det jeg å ;)

16 er ikke for ungt, men detjeg tror vil stoppe deg nå er vel søknadsfristen. (hm, er det en frist?)Begynner å bli en stund siden intak for crew åpna.

 

16 er absolutt ikke for ungt. Jeg var 16 på HW-LAN, og er 17 på TX. Ikke så stor forskjell fra deg

Ditto

Lenke til kommentar
Jeg kan vel si det sånn at.. hvis dere tenker dere at The eXperience er et arrangement som de fleste inne på diskusjon.no vil være med på.. og da er det sikkert ikke 2-3 som søker når det er godt opp mot 2-300 som skal godtas.. det er ikke gjort over natta..  så hvis det tar usansynlig lang tid. og da mener jeg lang tid, som f.eks 2 månder.. en annen ting er jo at de som mottar søknadene har jo faktisk en jobb ved siden av som de må gjøre og.. så du får smøre deg med tålmodighet... ;)  roma ble som sagt ikke bygget på en dag.. :p

8845023[/snapback]

Det har gått langt over 2 måneder siden jeg sendte søknad!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg kan vel si det sånn at.. hvis dere tenker dere at The eXperience er et arrangement som de fleste inne på diskusjon.no vil være med på.. og da er det sikkert ikke 2-3 som søker når det er godt opp mot 2-300 som skal godtas.. det er ikke gjort over natta..  så hvis det tar usansynlig lang tid. og da mener jeg lang tid, som f.eks 2 månder.. en annen ting er jo at de som mottar søknadene har jo faktisk en jobb ved siden av som de må gjøre og.. så du får smøre deg med tålmodighet... ;)  roma ble som sagt ikke bygget på en dag.. :p

8845023[/snapback]

Det har gått langt over 2 måneder siden jeg sendte søknad!

8860379[/snapback]

 

For meg er det nesten 2 måneder, men jeg sendte en pm til fubar i dag for og høre med han hva som hadde skjedd med søknaden min, jeg fikk til svar at han skulle huke tak i rette person og kjefte ;)

 

Så jeg ville ha sendt han en pm, så får du satse på at det blir noe fremgang :)

Lenke til kommentar
Så jeg ville ha sendt han en pm, så får du satse på at det blir noe fremgang :)

8860475[/snapback]

Å mase masse på Fubar nå er ikke smart. Han har alt for mye å gjøre og som hans høyre og venstre arm, venstre kne og høyre skulder skal jeg avlaste han litt.

 

Hvis noen har spørsmål vedrørende søknader o.a. kan dere ta kontakt med meg på pm eller aller helst pr. mail på [email protected].

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Hva er kritert for blir med i sec-crew?

 

yrkersfaglig  erfaring? osv

9004976[/snapback]

18år<

 

Står vel en del steder ;)

edit

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Security

Ivareta sikkerheten for crew, deltakere og besøkende.

18 års aldersgrense.

Vekterkurs er en fordel men ikke et krav.

Bør kunne førstehjelp.

Sikre verdier som forefinnes i Vallhall.

Være serviceminded – husk vi skal ikke være noen maktsyke gorillaer og arrogante. En hyggelig men bestemt person får gjerne mer gehør og respekt enn de som bare tramper frem.

hovedsiden

Endret av DiscoBoB
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...